چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/11/11 20:15
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 18906

3 روش برای تقویت شناوری در زبان انگلیسی

 1 - اخبار را به زبان انگلیسی بخوانید / تماشا کنید / گوش دهید

باز هم، بسیار خوب است که به جای کتاب های درسی، در معرض زبان واقعی زندگی قرار بگیرید. به همین دلیل است که تماشا کردن، خواندن یا گوش دادن به اخبار به زبان انگلیسی می تواند راهی عالی برای بهبود زبان انگلیسی شما باشد. آموزش گرامر زبان

به علاوه، مزیت تماشای/خواندن/گوش دادن به اخبار این است که ایستگاه های رادیویی، ایستگاه های خبری و روزنامه ها باید از زبان انگلیسی استاندارد استفاده کنند. یعنی از عبارات عامیانه یا محاوره ای استفاده نمی کنند.

این بدان معنی است که شما در معرض یک سبک رسمی تر از زبان انگلیسی و RP (تلفظ دریافت شده، استاندارد انگلیسی بریتانیایی) هستید.

در اینجا ما منابعی را برای خواندن، تماشا و گوش دادن به اخبار به زبان انگلیسی پیشنهاد می کنیم:

برای خواندن خبر: بی بی سی نیوز.

برای گوش دادن به رادیو و پادکست های بی بی سی: سرویس جهانی بی بی سی.

برای زبان آموزان خارج از بریتانیا که به محتوای وب سایت BBC دسترسی ندارند: BBC News در YouTube.

این بدان معنی است که شما در معرض یک سبک رسمی تر از زبان انگلیسی و RP (تلفظ دریافت شده، استاندارد انگلیسی بریتانیایی) هستید.

در اینجا ما منابعی را برای خواندن، تماشا و گوش دادن به اخبار به زبان انگلیسی پیشنهاد می کنیم:

  • برای خواندن خبر: بی بی سی نیوز.
  • برای گوش دادن به رادیو و پادکست های بی بی سی: سرویس جهانی بی بی سی.
  • برای زبان آموزان خارج از بریتانیا که به محتوای وب سایت BBC دسترسی ندارند: BBC News در YouTube.

2 – ویدیوها را در پلتفرم های استریم تماشا کنید

در پلتفرم‌های استریم، بسیاری از ویدیوها به زبان انگلیسی هستند، زیرا عموماً برای مخاطبان بین‌المللی ساخته شده‌اند. می‌توانید طیف وسیعی از ویدیوها را در زمینه‌های مختلف پیدا کنید: از زیبایی و مد گرفته تا بازی و رایانه.

آموزش مکالمه زبان

بنابراین، تماشای ویدیوها به زبان انگلیسی در مورد موضوعی که مورد علاقه شماست، راه بسیار آسانی است تا در زندگی روزمره خود، چه در خانه و چه در حال حرکت، بیشتر با زبان انگلیسی آشنا شوید.

ترکیب یادگیری زبان انگلیسی با یک علاقه شخصی می تواند راهی عالی برای ایجاد انگیزه در شما برای مطالعه زبان انگلیسی باشد، زیرا به نظر کار سختی نمی رسد.

این می تواند (همانطور که قبلا ذکر شد) تماشای یک ویدیوی یوتیوب در مورد یک موضوع خاص یا شاید تماشای مصاحبه با سلبریتی مورد علاقه خود به زبان انگلیسی باشد.

برخی از پلتفرم‌های پخش جریانی که می‌توانند به شما در بهبود مهارت‌های شنیداری و گسترش دایره لغات خود کمک کنند عبارتند از:

  • TedTalks
  • Vimeo
  • YouTube
  • Twitch

3-سایر انگلیسی زبانان را پیدا کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، صحبت کردن انگلیسی با یک بومی بهترین راه برای بهبود سطح تسلط شما در زبان است. به این ترتیب، شما باید تلاش کنید تا خود را به زبان انگلیسی بیان کنید.

مزیت دیگر این است که چیزهایی مانند زبان عامیانه و مکالمه انگلیسی را که بعید است در کتاب های درسی یا در کلاس درس یاد بگیرید، انتخاب می کنید.

در اینجا چند گزینه جالب برای تمرین مهارت های مکالمه ارائه می دهیم:

1 - یک مبادله زبان را  سازماندهی کنید

این مورد زمانی اتفاق می افتد که قرار می گذارید با شخصی ملاقات کنید که در تلاش است زبان مادری شما را یاد بگیرد و شما در حال تلاش برای یادگیری زبان به او هستید.

شما ملاقات خواهید کرد و نیمی از زمان را به زبان مادری خود و نیمی از زمان را به زبان آنها صحبت خواهید کرد. به این ترتیب، هم می‌توانید مهارت‌های مکالمه زبان دوم خود را بهبود بخشید و هم امتحان کنید.

برای مثال، اگر یک ایتالیایی بودید که می‌خواهید انگلیسی یاد بگیرید، می‌توانید برای ملاقات با یک آمریکایی که می‌خواهد ایتالیایی یاد بگیرد، زمان خود را سازماندهی کنید.

علاوه بر این، پشت سر هم زبان به شما این فرصت را می دهد که:

  • برنامه ریزی موضوعاتی برای چت کردن
  • به یکدیگر کار بدهید
  • تبادل نکات و ترفندها
  • درخواست بازخورد
  • به پیشرفت یکدیگر کمک کنید

البته این کار را می توان به صورت آنلاین یا حضوری انجام داد و حتی اگر در کشوری زندگی می کنید که انگلیسی زبانان زیادی در آن وجود ندارد، می توانید یک زبان پشت سر هم انجام دهید.

۲- انگلیسی را با همکاران خود تمرین کنید

به احتمال زیاد انگلیسی در مدرسه شما تدریس می شود زیرا زبان انگلیسی در 142 کشور در سراسر جهان یک درس اجباری است. بنابراین، می توانید با معلم انگلیسی تمرین کنید و بعد از مدرسه با آنها درس های تک به تک داشته باشید.

اگر به چیزی که کمی کمتر رسمی باشد نیاز دارید زیرا فقط به دنبال بهبود مکالمه انگلیسی خود هستید، حتی می توانید فقط با آنها در اتاق کارمندان چت کنید یا برای شام با آنها ملاقات کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bypo8