شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/29 00:02
کد خبر: 16408

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 1400 + تعداد آرا

انتخابات ریاست جمهوری امسال با حضور پرشور مردم انقلابی آغاز شد. انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین انتخاباتی است که مردم هرساله در این انتخابات شرکت می کنند.

به گزارش رصدورزشی، انتخابات ریاست جمهوری امسال با حضور پرشور مردم انقلابی آغاز شد. انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین انتخاباتی است که مردم هرساله در این انتخابات شرکت می کنند.

 

 

در حال بروزرسانی...

 

 

ساعت ۰۸:۲۵

پرواز آراء یک کاندیدا در فرودگاه مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: جمع آراء مأخوذه در فرودگاه مشهد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۵۰ رأی بود که از این تعداد هزار و ۲۰۲ رای فقط مربوط به یک کاندیدا است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی افزود: این میزان مشارکت در فرودگاه مشهد نسبت به دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری به میزان سه برابر افزایش داشته است

 

 

ساعت ۰۸:۰۰

استاندار خراسان شمالی: مشارکت مردم ۶۵ درصد بود

محمد علی شجاعی اظهار داشت: میزان مشارکت انتخابات امسال در استان خراسان شمالی، بیش از  انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸  است.

وی افزود: بالغ بر ۴۲۰ هزار نفر و تقریبا حدود ۶۵ درصد از مردم استان  در انتخابات شرکت کردند و برخی شهرستان ها مشارکت حداکثری داشته اند. البته این عدد، فعلاً عدد دقیقی نیست.

 

 

ساعت 07:45

ساعت ۲ بامداد روز شنبه رأی‌گیری برای انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره‌ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و فرایند شمارش آراء نامزدها آغاز شد.

تنها مقام رسمی که از ساعت ۲ بامداد تا صبح امروز در مورد انتخابات موضع‌گیری کرده، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور بوده است. وی اعلام کرد: «آماری از مشارکت نداریم اما فکر می‌کنم میزان مشارکت، از انتخابات مجلس یازدهم بیشتر باشد.»

تاکنون ستاد انتخابات کشور آمار رسمی از نتایج انتخابات را اعلام نکرده است.

پیش از این موسوی سخنگوی ستاد انتخابات اعلام کرده بود، نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری پیش از ظهر شنبه اعلام می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekae9