دوشنبه 21 اسفند 1402 - 11 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/07 04:11
کد خبر: 15297

فیلم جنجالی از دعوای 2 زن در مترو + فیلم و عکس

ویدئویی عجیب و تکان دهنده در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. این ویدئو مربوط به یک ایستگاه قطار در منهتن نیویورک است.

ویدئویی عجیب و تکان دهنده در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. این ویدئو مربوط به یک ایستگاه  قطار  در منهتن نیویورک است. این ویدئو توسط دوربین‌های مداربسته حاضر در ایستگاه ضبط شده‌ و دعوای دو زن در ایستگاه قطار را به تصویر می‌کشد، دو زن مذکور که گویا از قبل یکدیگر را می شناختند در حال بحث و جدل بودند.​

 

 

درگیری وحشتناک دو زن در ایستگاه قطار

به گزارش رکنا، گفت و گوی این دو زن که در ابتدا دوستانه به نظر می‌رسید، به خشونت کشیده شد. صحبت‌های آن‌ها به دعوا کشیده شد و یکی از آن‌ها دیگری را هل داد و زن دیگر که در لبه سکو قرار داشت در حال افتادن روی ریل قطار بود. در همین زمان قطار با سرعت زیاد در حال ورود به ایستگاه بود و خوشبختانه زنی که در حال  سقوط  روی ریل‌ها بود توانست خود را کنترل کند و روی ریل نیفتد. این در حالی است که این زن با فاصله میلی‌متری توانست جان خود را نجات بدهد. مامور ایستگاه این دو زن را نگه داشت و با پلیس تماس گرفت. پلیس پس از بازبینی ویدئوی حادثه، زنی را که مرتکب این حادثه خطرناک شده بود را دستگیر کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ebz9