شنبه 26 اسفند 1402 - 16 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/04 08:00
کد خبر: 15236

فیلم +18 از لحظه قتل پسر جوان در خیابان نواب + فیلم

2 جوان موتور سوار در کنار 2 جوان توقف کردند و یکی از آنها ابتدا به سراغ مهدی عبادی 19 ساله رفت و سعی داشت با تهدید گوشی موبایل مهدی را از او بگیرد که میثم در این صحنه به کمک مهدی رفت...

پسر 19 ساله که در یک  نانوایی  کار می کرد در یک سناریوی  زورگیری  به دست 2 جوان به  قتل  رسید.عقربه ها ساعت 9 شامگاه 12 دی ماه سال جاری را نشان می داد که فریادهای 2 پسر جوان از خیابان صفدری در خیابان نواب به سمت مترو می رفتند که 2 جوان سوار بر موتور به سمت آنها می آیند و در جلوی آنها توقف می کنند.

 

قتل مهدی عبادی جوان نانوا در خیابان صفدری

 

قتل  جوان نانوا در نواب

2 جوان موتور سوار در کنار 2 جوان توقف کردند و یکی از آنها ابتدا به سراغ  مهدی عبادی  19 ساله رفت و سعی داشت با تهدید گوشی موبایل مهدی را از او بگیرد که میثم در این صحنه به کمک مهدی رفت تا او را از دست پسر جوان رها کنند که ناگهان همدست زورگیر جوان به سراغ میثم رفت.

2 جوان موتور سوار بدون هیچ دلیلی با مهدی و میثم درگیر شدند و جوان نانوا و برادرزاده اش با داد و فریاد از مردم کمک می خواستند که ناگهان پسر جوان با چاقو ضربه ای به مهدی زد و او را روی زمین انداخت و جوان دیگر نیز با مشت ضرباتی به میثم زد.

2 جوان خشن پس از کتک کاری و زخمی کردن مهدی سوار بر موتور پا به فرار گذاشتند و در ادامه مهدی و میثم برای درمان به بیمارستان منتقل شدند اما مهدی عبادی 19 ساله که هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

 

فرار قاتلان جوان نانوا

با جنایی شدن این پرونده تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران برای دستگیری عاملان این درگیری مرگبار وارد عمل شدند.

میثم در بیمارستان به ماموران گفت: با برادرزاده ام تولد بودیم و بعد از آن به نانوایی برگشتیم و قصد داشتم به خانه مان به کرج بروم که مهدی خواست تا مترو مرا همراهی کند.

وی افزود: پایین تر از خیابان صفدری بودیم که 2 جوان به سمت ما آمدند و مهدی احتمال می داد 2 جوان موتور سوار سارق باشند به من گفت تا گوشی هایمان را داخل جیب بگذاریم که 2 جوان جلوی ما توقف کردند و در مورد محل کارمان و زندگی مان سوال کردند که یکی از آنها به سراغ مهدی رفت که از او خواستم کاری به ما نداشته باشد که جوان دیگر به سراغ من آمد و آنها ما را به باد کتک گرفتند و یکی از آنها با چاقو ضربه ای به مهدی زد و بدون اینکه گوشی هایمان را سرقت کنند از ترس پا به فرار گذاشتند.

 

آرزوهایی که کشته شد

صاحبکار مهدی در خصوص پرونده قتل جوان نانوا به خبرنگار رکنا گفت: مهدی عبادی از 6 ماه قبل در این نانوایی بربری مشغول به کار شد و روز حادثه با برادرزاده اش به یک جشن تولد رفته بودند و ساعت 7:15 عصر به مغازه بازگشتند و ساعت 8 شب مهدی و میثم به سمت مترو رفتند که در مسیر 2 جوان برای سرقت گوشی موبایل آنها به سراغشان می روند که در این ماجرا مهدی با ضربه چاقو قرار می گیرد و به قتل می رسد.

وی افزود: مهدی پسر ساکت و اهل هیچی نبود و هیچ کسی با او اختلاف نداشت و این ماجرا که گفته شده درگیری آنها ناموسی بوده دروغ است چون این پسر هر روز ساعت 4 صبح بیدار می شد و خمیر درست می کرد و تا ساعت 9 شب در مغازه کار می کرد و فقط روز جمعه زمان استراحت داشت .

این مرد اظهار داشت: از مسئولان و قوه قضائیه می خواهیم که به این پرونده رسیدگی کنند چرا که خون این پسر به ناحق ریخته شده و بیگناه است و می خواهیم که هر چه زودتر قاتل مهدی عبادی دستگیر شود.

دوستان مهدی عبادی به خبرنگار رکنا گفتند: مهدی پسر خوبی بود و آرزو داشت تا خانواده اش در رفاه و آرامش باشند و هنوز نمی توانیم باور کنیم که او به قتل رسیده و از مسئولان و قوه قضائیه می خواهیم که قاتل این پسر را پیدا کنند.

 

منبع: رکنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5wpe