دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/01 01:45
کد خبر: 15169

عکس واقعی "الکس" موسس باند قاچاق دختران در سریال اقازاده+تصاویر

سرانجام بعد از ۳ سال کار اطلاعاتی پیچیده، «الکس»، سرکرده باند قاچاق و فروش دختران ایرانی در مالزی به همراه دختری به نام مانلی دستگیر و به ایران منتقل شدند.

سرانجام بعد از ۳ سال کار اطلاعاتی پیچیده، «الکس»، سرکرده باند قاچاق و فروش دختران ایرانی در مالزی به همراه دختری به نام مانلی دستگیر و به ایران منتقل شدند.​

 

سرکرده این باند مخوف با استفاده از دختران ایرانی و بهره کشی جنسی از آن‌ها، ثروت میلیاردی برای خود رقم زده بود. درآمد وی از فروش هر دختر ایرانی ماهانه ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان بود.

 

شهروز سخنوری

 

شهروز سخنوری کیست؟

شهروز سخنوری، ملقب به الکس سال ۹۰ و بعد از دیپورت شدن از دوبی، به همراه مادر و یک دختر دیگر معروف به «مانلی» اقدام به تأسیس باند اسکورت دختران ایرانی کرد.

 

شهروز سخنوری پیش از سال ۹۰ مقیم آمریکا بود که به علت فعالیت‌های غیرقانونی از این کشور دیپورت و مدتی در دوبی ساکن شد.

 

او از دوبی نیز به علت ارتکاب جرایمی مانند تجاوز به زنان و دختران دیپورت شد تا به ایران بازگردد.

 

مانلی دست راست الکس، در مورد علت دیپورت شهروز سخنوری از دوبی می‌گوید: «الکس به همراه چند تن دیگر در دوبی اقدام به گروگانگیری اعضای یک خانواده کردند. آن‌ها جلوی چشم پدر خانواده به مادر خانواده و دختر آن‌ها تجاوز و سپس پدر را اتو کردند. الکس به خاطر این کار ۶ ماه زندانی و بعد هم دیپورت شد.»

 

الکس بعد از بازگشت به ایران با مانلی دوست شد تا به همراه مادرش و مانلی شبکه مخوف خود را پایه گذاری کند.

 

رئیس باند قاچاق دختران ایرانی کیست+عکس

 

شهروز سخنوری و همسرش مانلی مسئول باند سازمان یافته قاچاق دختران ایرانی

 

تأسیس اسکورت ایرانی

الکس با تهیه چند عکس برهنه از مانلی و ارسال آن برای دوستان خود در خارج از کشور مقدمات سفر مانلی و مادرش به دوبی را فراهم کرد.

سرانجام در سال ۹۱ مانلی و مادر شهروز به نام شاینا برقی که تابعیت آمریکا را نیز دارد، وارد دوبی شدند تا به اولین مشتری خود خدمت ارائه کنند.

بعد از بازگشت مانلی به ایران، الکس که در این مدت ۲ دختر دیگر را نیز به دام انداخته بود، آن‌ها را این بار با مدیریت مانلی به دوبی فرستاد.

الکس در این مدت با به کارگیری یک مهندس هندی اقدام به طراحی وب سایت اسکورت دختران ایرانی کرد و تصاویر برهنه مانلی و ۲ دختر دیگر را روی سایت بارگذاری کرد.

صنعت اسکورت دومین صنعت غیرقانونی در دنیا محسوب می‌شود که الکس نمونه ایرانی آن را به همراه مادرش و مانلی راه اندازی کرد. در این صنعت که در حقیقت روسپی گری سازمان یافته است، حدود ۴۰ میلیون نفر در دنیا فعالیت می‌کنند.

الکس بعد از راه انداختن سرویس اسکورت ایرانی، ایران را به مقصد مالزی ترک کرد تا از این کشور به مدیریت باند خود بپردازد.

الکس در تمام این مدت طعمه‌های خود را از میان دخترانی انتخاب می‌کرد که تصاویر برهنه خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بودند.

به گفته همدستان الکس، درآمد وی از فروش دختران ایرانی ماهانه ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

156864948

 

شهروز سخنوری، مانلی و حامیان با نفوذ داخلی

اما الکس برای آن که بتواند در ایران امنیت نیرو‌های خود را تأمین کند، چند حامی با نفوذ در میان مسئولان برای خود پیدا کرد.

یکی از این حامیان با نام مستعار «دُکی» از مسئولان با نفوذ دولتی بود که در چند مورد دختران باند الکس را از بازداشت نیروی انتظامی آزاد کرده بود.

با دستگیری همدستان الکس در ایران، وی نیز در مالزی بازداشت و به ایران مسترد شد.//رکنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqogq