یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/30 04:07
کد خبر: 15153

آزار و اذیت به دختر تهرانی در جاده لواسان + عکس

زن تهرانی در شرق تهران که منتظر تاکسی بود سوار بر ارابه شیطان شد و 2 مرد شیطان صفت در جاده لواسان نقشه شوم خود را به اجرا گذاشتند.

2 جوان  شیطان صفت  که در نقش مسافرکش زن جوانی را در شرق تهران هدف نیت شوم خود قرار داده بودند دستگیر شدند.​

 

اوایل دی ماه سال جاری زن جوانی با حضور در اداره پلیس از سناریوی گرفتار شدن در دام 2  زورگیر   شیطان صفت  که او را هدف  تجاوز  قرار داده بودند خبر داد.

 

تجاوز به زن جوان در شرق تهران

زن جوان که ملیحه نام دارد به ماموران گفت: در شرق تهران منتظر تاکسی بودم که یک خودروی پژو 405 خاکستری رنگ با 2 سرنشین مرد جلوی پام توقف کرد و چون فکر می کردم راننده مسافرکش و مرد کناری اش  مسافر  است سوار بر خودرو شدم.

وی افزود: راننده در مسیر از من و مرد دیگر اجازه گرفت تا در میان راه بنزین بزند و همه چیز عادی به نظر می رسید که پس از بنزین زدن ناگهان در اتوبان تغییر مسیر داد و به سمت جاده  لواسان  رفت و در آنجا با زور و تهدید مرا مورد  تجاوز  قرار دادند فقط التماس می کردم اما آنها گوش نمی دادند  سپس گوشی موبایل و 800 هزار تومان پول نقدی که همراهم بود را سرقت کردند.

زن جوان ادامه داد: مردان  شیطان صفت  پس از اجرای نقشه شوم شان مرا در شرق تهران از خودرو به بیرون پرت کرده و به سرعت پا به فرار گذاشتند.

 

ردیابی مردان شیطان صفت

قاضی  دادگاه کیفری  یک استان تهران با توجه به حساسیت موضوع دستور داد تا تیم ویژه ای از ماموران برای دستگیری 2 مرد شیطان صفت وارد عمل شوند و ماموران در تحقیقات ابتدایی به پمپ بنزین رفته و در بررسی دوربین های مداربسته موفق شدند شماره پلاک خودروی مردان  شیطان صفت  را ردیابی کنند و در ادامه دستور توقیف خودرو صادر شد.

 

 

2 مرد مورد آزارگر دستگیر شدند

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه 21 دی ماه امسال 2 مرد به نام های حمید و ارسلان سوار بر خودروی پژو 405 خاکستری رنگ شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

متهمان ابتدا خود را بیگناه معرفی می کردند اما وقتی پیش روی زن جوان قرار گرفتند به اقدام  شیطانی  خود اعتراف کردند.

بنا بر این گزارش، 2 متهم به دستور قاضی پرونده در  دادگاه کیفری  یک استان تهران به  زندان  رجایی شهر منتقل شدند.

 

منبع: رکنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ayxwl