یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/29 16:01
کد خبر: 15145

خودکشی منصور بعد از به قتل رساندن همسرش + جزئیات مهم

هفته گذشته مردی 30 ساله با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از ناپدید شدن همسرش خبر داد و از ماموران برای پیدا کردن زن جوانش در خواست کمک کرد.

مرد جوان که زنش را در ماجرای عجیبی به قتل رسانده بود دست به خودکشی نافرجام زد و در بیمارستان راز این جنایت را فاش کرد.

هفته گذشته مردی 30 ساله با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از ناپدید شدن همسرش خبر داد و از ماموران برای پیدا کردن زن جوانش در خواست کمک کرد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی برای ردیابی زن جوان کلید زده شد و کارآگاهان در این مرحله به سراغ مرد جوان رفتند.

 

ناپدید شدن معمایی زن تهرانی

مرد جوان که منصور نام دارد در تحقیقات پلیسی گفت: روز حادثه با همسرم به خانه رفتیم که داخل خانه با هم بحث کردیم و همسرم از خانه خارج شد و دیگر اطلاعی از سرنوشت همسرم ندارم و نمی دانم چه اتفاقی برای او افتاده است.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی به سراغ دوربین های مداربسته در نزدیکی خانه منصور رفتند و مشخص شد منصور و همسرش با هم وارد خانه شدند اما منصور به تنهایی از خانه خارج شد و هیچ تصویری که نشان از خروج ستاره از خانه اش باشد به دست نیامد.

ردیابی های پلیسی ادامه داشت و ماموران با توجه شکایت منصور در خصوص ناپدید شدن همسرش و اینکه خانواده ستاره هیچ شکایتی از دامادشان نداشتند، منصور به عنوان مظنون دوم در پرونده تحت نظر قرار داشت و کارآگاهان در شاخه ای دیگر از تجسس های به دنبال مظنون اصلی پرونده بودند.

 

خرید بیل و کلنگ تنها سرنخ پلیسی در پرونده ستاره

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پی بردند منصور بعد از ناپدید شدن همسرش اقدام به خرید بیل و کلنگ کرده است و همین سرنخ کافی بود تا بازپرس سهرابی دستور بازداشت منصور را صادر کند.

کارآگاهان وقتی برای دستگیری منصور وارد عمل شدند متوجه ناپدید شدن مرد جوان شدند و تحقیقات برای دستگیری مرد 30 آغاز شد و در شاخه ای دیگر از تحقیقات ماموران که احتمال می دادند منصور از کشور خارج شود بازپرس دستور ممنوع الخروجی او را صادر کرد و مشخصات مرد جوان در اختیار ماموران قرار گرفت.

 

خودکشی نافرجام بخاطر عذاب وجدان

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پی بردند منصور در یکی از بیمارستان های اطراف تهران شناسایی شد و ماموران وقتی به سراغ وی رفتند اطلاع پیدا کردند که منصور با خوردن قرص دست به خودکشی زده اما مردم وقتی او را بیهوش روی زمین مشاهده کردند به بیمارستان منتقل می کنند.

منصور که روی تخت بیمارستان تحت نظر قرار داشت وقتی پلیس را بالای سر خود دید به قتل همسرش اعتراف کرد و عنوان کرد بخاطر عذاب وجدانی که داشته دست به خودکشی زده است.

منصور در اعترافاتش گفت: روز حادثه با همسرم در خانه اختلاف پیدا کردیم و ستاره شروع به جیغ و فریاد کرد که دستم را جلوی دهانش گرفتم و وقتی به خودم آمدم دیدم ستاره دیگر نفس نمی کشد به همین خاطر جسد را داخل خودرویم گذاشتم و از خانه خارج شدم و به یک مغازه مصالح فروشی رفته و در آنجا بیل و کلنگ خریدم و سپس به سمت اطراف تهران رفته و جسد را دفن کردم.

مرد همسرکش ادامه داد: هر روز که می گذشت، عذاب وجدان هر روز بیشتر آزارم می داد تا اینکه تصمیم به خودکشی گرفتم و تعداد زیادی قرص خوردم و سپس سوار بر خودرو به محلی که جسد ستاره را دفن کرده بودم رفتم.

این مرد اظهار داشت: حال خوبی نداشتم در نزدیکی محل دفن جسد همسرم از خودرو پیاده شدم، به سختی راه می رفتم، قصد داشتم در همان محلی که جسد را دفن کردم کنار همسرم به کام مرگ فرو روم که در خیابان بیهوش شدم و روی زمین افتادم و وقتی چشمانم را باز کردم دیدم مردم مرا به بیمارستان منتقل کرده اند.

بنا بر این گزارش، کارآگاهان با حضور در محلی که جسد دفن شده بود موفق به پیدا کردن جسد ستاره شدند و منصور برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

منبع: رکنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqoxq