پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/28 17:38
کد خبر: 14744

بازداشت ماساژور شیطان صفت در کرمان / خدمات 24 ساعته

شخصی که با ایجاد کانالی با عنوان ارایه خدمات ماساژ اقدام به کلاهبرداری از افراد می‌کرد، توسط این پلیس دستگیر شد.

سرهنگ امین یادگار نژاد رئیس پلیس فتا استان  کرمان  در این خصوص تصریح کرد: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه مدتی قبل در یکی از شبکه های اجتماعی با یک آگهی تبلیغاتی با عنوان ارایه خدمات ماساژ برخورد و از آن طریق مورد  کلاهبرداری  قرار گرفته که در این خصوص تقاضایی رسیدگی دارم که موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بنا به اظهارات شاکی شخصی با پخش آگهی با عنوان "ارایه خدمات ماساژ به طور 24 ساعته خدمات هم در سالن هم در محل و دارای  ماساژور  خانم و آقا با مدارک بین المللی و ماساژ فول حرفه ای" در فضای مجازی و اینکه در ادامه برای انجام خدمات بایستی ویزیت ثبت شود که از آن طریق افراد را به یک سایت ارجاع می داد.

کلاهبرداری فیشینگ با ترفند ماساژ در محل

رئیس پلیس فتا کرمان اظهار کرد: پس از مراجعه افراد به سایت مورد نظر و تکمیل فرم دریافت ویزیت، آن‌ها را به یک درگاه پرداخت الکترونیک ارجاع داده غافل از اینکه درگاه پرداخت جعلی و به اصطلاح فیشینگ بوده است.

یادگار نژاد ادامه داد : در ابتدا پس از ثبت اطلاعات کارت بانکی در درگاه پرداخت هیچ وجهی از شاکی کسر نشده و با پیغام مبنی بر عملیات ناموفق مواجه شده و بعد از گذشت چند دقیقه تمام موجودی حساب وی برداشت شده است.

وی افزود:با اقدامات فنی و کارشناسی این پلیس متهم شناسایی و پس از  دستگیری  به این پلیس انتقال داده شد که در ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بوده اما با وجود ادله کافی در بازجویی های خود اعتراف و هدف خود را از ایجاد این کانال  کلاهبرداری  بیان کرد.

این مقام مسئول از شهروندان خواست : در زمان استفاده از هر درگاه پرداخت الکترونیک حتما به آدرس آن بانک و امنیت آن توجه کرده و تحت هیچ عنوان به افرادی که با وعده های مثل ارایه هر گونه خدمات ماساژ و ... اعتماد نکرده و اطلاعات حساب خود را برای آن‌ها ارسال نکنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3woo9x