پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/27 09:52
کد خبر: 14718

خودکشی دختر 17 ساله خوزستانی + جزئیات

خودکشی یک دختر دیگر در شهر رامهرمز خوزستان جنجالی شد.روز گذشته یک دختر دانش آموز دیگر در شهر رامهرمز استان خوزستان خود را به دار آویخت.

خودکشی  یک دختر دیگر در شهر رامهرمز خوزستان جنجالی شد.روز گذشته یک دختر دانش آموز دیگر در شهر رامهرمز استان خوزستان خود را به دار آویخت.
بر اساس گزارشات رسیده روزگذشته ، چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹ ، یک دختر دانش آموز دیگر در شهر رامهرمز استان خوزستان اقدام به خودکشی کرده است.
این دختر ۱۷ ساله بوده و در منطقه طالقانی ۳ از حاشیه شهر رامهرمز سکونت داشته است.
 این دختر جوان سیما نام داشته و در مقطع دبیرستان مشغول به تحصیل بوده است.
از انگیزه “سیما” برای پایان دادن به زندگی اش اطلاعی در دست نیست و خانواده و دوستان او تاکنون اظهار نظری نداشته اند.
یک خبرنگار محلی در این باره به عصرجنوب می گوید: پس از دستور فرماندار شهرستان رامهرمز به اداره ارشاد و منع خبرنگاران از پوشش اخبار خودکشی، دو فرد دیگر که یکی از آنان یک پسر نوجوان بود اقدام به  خودکشی  کرده اند که با سانسور اجباری از سوی رسانه های محلی مواجه شد.​

 

خودکشی سیما در خوزستان / دختر 17 ساله خود را دار زد

پیشتر گزارشاتی از ۶ مورد  خودکشی  در میان دانش آموزان این شهر منتشر شد که استاندار خوزستان پس از کش و قوس های فراوان و در میان تائید و تکذیب ها، این خبر را تائید کرد و گفت باید با واقعیت ها مواجه شویم و در صدد حل آن باشیم.
به گزارش عصرجنوب؛ شامگاه جمعه ۲۲ آبان ۹۹ نیز دختر ۱۵ ساله‌ی دیگری در رامهرمز خوزستان خود را حلق آویز کرده بود.
پیش از خودکشی پر ابهام دختر ۱۵ ساله، گزارش شده بود ۵ خودکشی مشابه در میان دانش‌آموزان این شهرستان رخ داده است.
رستمی رئیس آموزش و پرورش رامهرمز اختلافات خانوادگی، تعصبات کورکورانه، تعرضات فکری و عاطفی و عدم پاسخگویی به نیازها و اقتضائات زیستی را از علت‌های این رخداد تلخ‌ عنوان کرده بود.
او گفته از ۲۷ هزار دانش آموز رامهرمزی دستکم ۴ هزار دانش‌آموز از داشتن تلفن همراه برای ادامه تحصیل در سال جدید تحصیلی محروم بوده‌اند.
رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز همچنین به صراحت دلیل خودکشی یکی از دانش‌آموزان دختر را مخالفت خانواده با تهیه تلفن همراه و عدم امکان ادامه تحصیل این نوجوان عنوان کرده بود.
پس از آن خبر، آموزش و پرورش استان خوزستان به عصرجنوب اعلام کرده بود: “با دستور رئیس شورای تامین شهرستان رامهرمز یک تیم کارشناسی متشکل از نیروی انتظامی، اورژانس اجتماعی، بهزیستی، فرمانداری و آموزش و پرورش تشکیل شد تا زوایای مختلف این اتفاق را بررسی کنند و اقدامات مداخله ای لازم را برنامه ریزی کنند. در این تیم نمایندگانی از آموزش و پرورش خوزستان نیز حضور پیدا کردند تا از نزدیک در روند بررسی علل این اتفاق مشارکت ‌کنند.

 

منبع: رکنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2raa5z