پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/30 14:35
کد خبر: 14144

دختر 17 ساله توسط ارواح تسخیر شد + عکس

دختر نوجوانی در آمریکا پس از این که توسط ارواح تسخیر شد جانش را از دست داد.

داستان زندگی این دختر 17 ساله که در سال 1968 اولین بار در روزنامه ها منتشر شد نشان می داد که این دختر اولین بار که  تشنج  کرد و  صرع  گرفت تحت نظر روانپزشک قرار گرفت اما پزشکان نتوانستند کاری بکنند و این دختر با بیماری اعصابش جنگید تا این که مشخص شد دختر 17 ساله توسط  ارواح  و  اجنه  تسخیر و نفرین شده است.

 

به گفته مادر این دختر ، آنه از زمانی که تحت  تسخیر ارواح  و  شیاطین  قرار گرفت متوجه شد که اجسام در کنارش حرکت می کنند و صداهایی در اطرافش او را نفرین شده می خوانند.

 

دختری که توسط شیطان و ارواح تسخیر شد

وی در ادامه گفت که اولین بار یک زن مسن تشخیص داد که آنه توسط  شیاطین  تسخیر شده چرا که متوجه شد که دختر جوان از تصویر  عیسی(ع)  دوری می‌کند و از نوشیدن  آب مقدس  طفره می‌رود و از بدنش بوی  تعفن  استشمام می شود به همین خاطر یک  جن گیر  به سراغ دختر آمد تا ببیند موضوع حقیقت دارد یا خیر که مشخص شد این دختر مدتی است که تسخیر شده و ارواحی که در بدن او هستند و صدای پارس سگ، نخوردن غذا و جیغ کشیدن های پی در پی به خاطر  تسخیر  توسط  شیاطین  بوده است.

 

دختر 17 ساله که چندسال توسط  ارواح تسخیر  بود در سال 1978 در حالی که بدنش رو به  فساد  و  تجزیه  می رفت جانش را از دست داد.

 

بعد از مرگ این دختر مادر و پدر او به اتهام این که نتوانستند از دخترشان که بیمار هم بود مراقبت کنند دستگیر و به 6 ماه  زندان  محکوم شد.

 

منبع: رکنا 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wo6ax