سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/11 04:06
کد خبر: 13584

آزار جنسی رئیس جمهوری به یک زن جوان + عکس

در حالی که شیوع کرونا و اعترضات سراسری در آمریکا گریبان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور را به سختی گرفته حادثه ای دیگر باعث دردسر بیش از پیش او شده است.

در حالی که شیوع کرونا و اعترضات سراسری در آمریکا گریبان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور را به سختی گرفته حادثه ای دیگر باعث دردسر بیش از پیش او شده است. جین کارول، روزنامه‌نگار سابق امروز بار دیگر مدعی شد که ترامپ در ساختمانی در نیویورک به او تجاوز کرده است.

​​

 

بر اساس گزارش وبگاه ایندیپندنت، بعد از اینکه ترامپ در توییتی مدعی شد پلیس قدرتمند مانع از افزایش متجاوزین و دزدها در آمریکا شده و به نوعی تاکید کرد که قصد تغییر سیستم امنیتی پلیس آمریکا را ندارد، خانم کارول در پیامی متنی و در پاسخ به این توییت خطاب به ترامپ گفت: " صبر کن ببینم. حالا تو می‌خواهی با تجاوز مبارزه کنی؟... تو خود بزرگترین دزد و متجاوزی. هیچ رئیس جمهوری در تاریخ آمریکا به اندازه تو دزدی و تجاوز نکرده است".

 

جین کارول مدعی است که رئیس جمهور آمریکا در اواسط دهه 90 که  کارول یک مقاله نویس بوده در یک فروشگاه زنجیره ای در منهتن نیویورک به او تجاوز کرده است. کارول ادعا کرده است که ترامپ در آن زمان او را در اتاق پرو لباس به گوشه دیواری چسبانده و به زور لباس  او را  درآورده و به او تجاوز کرده است. این روزنامه نگار باسابقه دعاوی و اتهامات خود را در کتابی که در سال 2019 به چاپ رسید، به نگارش درآورده است.

رئیس جمهور آمریکا که با حدود 25 اتهام تجاوز جنسی روبرو است باز هم دست به دامن سلاح انکار شده است. ترامپ تاکید کرده که تاکنون حتی نام جین کارول را هم نشنیده و هرگز با او ملاقاتی نداشته است. با این حال مدرکی پیدا شده که نشان می‌دهد ترامپ، کارول را می‌شناخته است. این مدرک عکسی مربوط به دهه 90 است که ترامپ را در کنار جین کارول نشان می‌دهد. در این عکس، ترامپ در حال گفت‌وگویی به ظاهر دوستانه با خانم روزنامه‌نگار است.

 

با این حال، رئیس‌جمهور آمریکا زیر بار اتهامات جین کارول نرفته و همواره تاکید دارد که هیچ ارتباطی بین او و این خانم نبوده است. جین کارول اکنون به یک روزنامه‌نگار شناخته شده تبدیل شده و کتابهای بسیاری را نوشته است. به همین دلیل ترامپ مدعی است که تمام اتهامات کارول به دلیل افزایش شهرت و بیشتر شدن فروش کتاب‌هایش است. رئیس‌جمهوری آمریکا مدتی پیش و پس از داغ شدن اتهام کارول گفته بود: "بهتر است که این کتاب {کتابی که کارول در آن داستان تجاوز جنسی  ترامپ را شرح داده} در بخش کتاب‌های تخیلی به فروش برسد."

 

البته لازم به ذکر است که جین کارول فقط ترامپ را متهم به تجاوز جنسی نکرده است. او چندی پیش مدعی شد که لس مونوز (Les Moonves)، مدیر شبکه  CBS هم در یک آسانسور در اواسط دهه 90 به او تجاوز کرده است. اتهامی که همان زمان توسط لس مونوز به شدت رد شد.

 
 

منبع: خانه فوتبال

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lgd73