جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/08 15:28
کد خبر: 13523

بازداشت چهار نفر از بانیانِ مجلس ترحیم

​دادستان شوش گفت: چهار نفر از افرادی که بدون توجه به محدودیت‌های کرونایی اقدام به برپایی مجلس ترحیم و تیراندازی در یکی از مناطق شهر شوش کرده بودند بازداشت شدند.

دادستان شوش گفت: چهار نفر از افرادی که بدون توجه به محدودیت‌های کرونایی اقدام به برپایی مجلس ترحیم و تیراندازی در یکی از مناطق شهر شوش کرده بودند بازداشت شدند.

مصطفی نظری افزود: از این افراد ۲ نفر بانی اصلی مجلس ترحیم به جرم تهدید سلامت عمومی جامعه راهی بازداشتگاه شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش همچنین از دستگیری ۲ نفر دیگر که در مجلس عزاداری در شهر شوش اقدام به تیراندازی هوایی کرده بودند خبر داد و گفت: این افراد به اتهام قدرت نمایی با اسلحه و اخلال در نظم عمومی به زندان معرفی شدند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در سطح شهرستان شوش گفت: با وجود هشدارهای مکرر مبنی بر پرهیز از برگزاری هرگونه تجمع و مهمانی همچنان عده ای نسبت به رعایت قانون بی‌توجهی می‌کنند.

وی افزود: هرگونه غفلت در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تبعات سنگین در پی دارد از این رو با هماهنگی مقام قضایی، صاحبان منازل ، تالار و رستوران‌هایی که اقدام به برپایی مجالس عروسی، عزا و هرگونه مهمانی کنند بدون اغماض و گذشت اعمال قانون می‌شوند.

گردهمایی و میهمانی از جمله مجالس عروسی و عزا از جمله علل شیوع ویروس کرونا می باشند. 

محدودیت‌های جدید کرونایی در خوزستان از یکم آذرماه برای مدت ۲ هفته آغاز شده است.

علاوه بر شهرستان های اهواز و کارون که از لحاظ کرونا در وضعیت قرمز بسر می برند ۱۵ شهرستان دیگر این استان از جمله مسجدسلیمان، آغاجاری، آبادان، رامهرمز، امیدیه، شوشتر، دزفول، اندیمشک، رامشیر، باغملک، ایذه، شادگان، خرمشهر و لالی و بهبهان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

شهرستان های ماهشهر، حمیدیه، هفتکل، شوش، هویزه، دشت آزادگان، اندیکا، باوی، گتوند، و هندیجان نیز در وضعیت زرد به سر می‌برند.

 

منبع: ایرنا 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3znzz3