دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/27 06:19
کد خبر: 13202

عکس دانش آموز اهوازی که بر اثر چالش مومو خودکشی کرد + تصاویر

بعد از انتشار اخبار چالش مومو و هدف قرار گرفته شدن افراد کم سن و سال در فضای مجازی، نوجوانی اهوازی به نام مانی پورحامدی اولین قربانی این چالش خطرناک لقب گرفت.

بعد از انتشار اخبار  چالش مومو  و هدف قرار گرفته شدن افراد کم سن و سال در فضای مجازی، نوجوانی اهوازی به نام مانی پورحامدی اولین قربانی این چالش خطرناک لقب گرفت.

 

این خبر توسط خبرنگاری به نام محمد مالی در توییتر منتشر شده و در کانال های تلگرامی نیز منتشر شده است. مانی پورحامدی متولد سال 1388 که تنها 11 سال سن داشته اهل اهواز بوده است.

 

 

عکس مانی پور حامدی نوجوان 11 ساله اهوازی

مانی پورحامدی با 4 هزار دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت داشته و از خود کلیپ های طنز منتشر می کرده است.

 

عکس زیر نیز از پلاکارد تسلیت فوت این نوجوان منتشر شده است:

 

پورحامدی چگونه جان خود را از دست داده است؟

بنا بر اعلام رسانه های تلگرامی این نوجوان 11 ساله بر اثر ترسیدن در چالش مومو MOMO دچار حمله قلبی شده و جان خود را از دست داده است.

هشدار یک خبرنگار اهوازی به خانواده ها

خبرنگاری به اسم عباس مدحجی در رابطه با چالش مومو در توییتر نوشت: چالش مومو واقعا دارد به جاهای باریک میکشد. دیروز خبر مرگ یک دانش آموز در اهواز دراثر همین چالش غمگینمان کرد و حالا ردپای آن در فضای مجازی دانش آموزان خرمشهر زنگ خطر را بصدا درآورده. چند نمونه ی موثق را دیدم تا باورم شد فرزندانمان چقدر در معرض خطر و بی دفاع اند. هوشیارباشیم!

چالش مومو چیست؟

چالش مومو (MOMO CHALLENGE HOAX) یا همان بازگشت نهنگ آبی، چالش جدیدی است که در میان کاربران نوجوان و جوان شبکه های اجتماعی داخلی و بین المللی در حال گسترش بوده و مخاطبان زیادی پیدا کرده است و رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری فتا هم نسبت به روند رو به رشد این چالش هشدار داده است.

چالش مومو به یک داستان ترسناک اشاره دارد که گفته می شود کودکان و نوجوانان را به سمت خودکشی و رفتارهای ناهنجار و فعالیت های خشونت آمیز می کشاند و آن ها را به شهروندان تهدید کننده سلامت اطرافیان تبدیل خواهد کرد.

 

 

صحت و سقم این خبر توسط پایگاه خبری رصدورزشی تائید نمی شود و این مطالب از مجله امروزیا گردآوری شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27eed3