سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/26 14:23
کد خبر: 13185

بیوگرافی ملانیا ترامپ + تصاویر

ملانیا ترامپ ، 46 ساله در روز 20 ژانویه 2017 که همسرش مراسم سوگند ریاست جمهوری را به جا آورده و رئیس جمهور آمریکا می شود به نوبه خود رسما بانوی اول این کشور خواهد شد.

ملانیا ترامپ ، 46 ساله در روز 20 ژانویه 2017 که همسرش مراسم سوگند ریاست جمهوری را به جا آورده و رئیس جمهور آمریکا می شود به نوبه خود رسما بانوی اول این کشور خواهد شد.

 

1 - ملانیا نخستین بانوی اول تاریخ آمریکا خواهد بود که انگلیسی زبان مادری اش نیست. او اغلب در مورد گذشته اش که یک مانکن بود و 24 سال اختلاف سن با همسرش خلاصه گویی می کند. چگونه وی می تواند جای خالی میشل اوباما بسیار محبوب را پر کند؟ یک چیز مسلم است : وی هرگز تصورش را هم نمی کرد که روزی در کاخ سفید سکونت کند

2 - ملانیا در جریان کنوانسیون جمهوریخواهان در ماه ژوئیه گذشته یک سخنرانی کرده بود که عینا از سخنرانی میشل اوباما در سال 2008 در جریان کنواسیون دموکراتها کپی برداری کرده بود. این گاف در مقابل بیش از 20 میلیون بیننده تلویزیونی موجب شد تا در شبکه های اجتماعی موجی از تمسخر علیه ملانیا به راه افتد. پس از این نقره داغ شدن ، وی خود را کنار کشید و از سخن گفتن در مقابل عموم پرهیز کرد.

در سال 1999 ، در زمانی که دونالد ترامپ در رویای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا بود، ملانیا که در آن زمان دوست دختر ترامپ بود به یکی از رسانه ها گفت که اگر دونالد پیروز شود او بانوی اولی بسیار سنتی مانند بتی فورد ( همسر جرالد فورد) یا ژاکلین کندی خواهد شد.( البته این مساله در همان زمان در حزب جمهوریخواه جنجال برانگیز شد زیرا ترامپ می خواست حزبش در صورت پیروزی دوست دختر او را به عنوان بانوی اول کاخ سفید بپذیرد چیزی که تا امروز هم در تاریخ آمریکا رخ نداده است).

 

3 - هنگامی که دونالد ترامپ نامزدی اش را در ژوئن 2015 اعلام کرد ، ملانیا حتی روی صحنه در کنار شوهرش نیامد و جایش را به ایوانکا دختر عزیز دل پدر و مشاورش داد. ایوانکا ، زنی است که بیش از همه در کنار نامزد جمهوریخواه حضور داشته است.

ملانیا ترجیح می دهد وقتش را بیشتر صرف بارون ، پسر 10 ساله شان کند. زمانی که ترامپ از وی حرف می زند بیشتر برای پز دادن این مساله است که با یک مانکن ازدواج کرده است. ترامپ در یک سخنرانی در پنسیلوانیا پشت بلندگو داد زده بود: تاپ مدل من کجاست؟

 

4 - ملانیا محبوبیت ندارد. در ابتدای ماه اوت ، در یک نظرسنجی واشنگتن پست - ABC News نشان می داد که ملانیا ترامپ کمترین محبوبیت را میان همسران نامزدها دارد البته به استثنا هیلاری کلینتون که بیل شوهرش در این نظرسنجی محسوب نشده بود. با این حال، با توجه به پیروزی حیرت آور دونالد ترامپ می توان باز هم به نظرسنجی ها اطمینان کرد؟ 5 - داستان زوج ترامپ با عالم مد، مانکن ها و لباس ها مرتبط است. ملانیا در سال 1998 در نیویورک در جریان یک مهمانی شبانه که صاحب یک آژانس مدل های لباس برگزار کرده بود با دونالد آشنا شد. دونالد با او گرم گرفت اما چون زن دیگری وی را همراهی می کرد، ملانیا اعتنایی به دونالد نکرد. البته مدتی بعد این دو نفر با هم دوست شدند.

 

6 - ملانیا نیز مانند همسرش که حقیقت یاب ها را برای تشخیص دروغ هایی که در جریان مبارزات انتخاباتی می گفت به زحمت انداخته بود ، رابطه چندان خوشی با حقیقت گویی ندارد. دو روزنامه نگار اسلوون که یک بیوگرافی در مورد او نوشته اند فاش کردند که مادر ملانیا برخلاف ادعاهای خود او هرگز در دنیای مد کار نکرده بلکه کارگر یک کارخانه نساجی دولتی ( قبل از فروپاشی یوگسلاوی) بوده است. درعین حال، برخلاف آنچه که در سایت ملانیا می توان مشاهده کرد خود او هیچ مدرکی در معماری و طراحی ندارد.

 

7 - به نظر می رسد بانوی اول آینده کاخ سفید همه رشته ها را با کشور زادگاهش اسلوونی قطع کرده است. او تقریبا هیچ وقت راجع به تبار و ریشه هایش حرف نمی زند. زمانی که اسلوونی در سال 1991 از فدراسیون یوگوسلاوی جدا و مستقل شد او فقط به زندگی حرفه ای اش به عنوان یک مانکن فکر می کرد. قبل از ازدواج دونالد و ملانیا در سال 2005 آن دو فقط یک بار به اتفاق به اسلوونی برای دیدار با خانواده اش رفتند... آنهم فقط برای مدت 3 ساعت! در مراسم ازدواج آن دو که زوج کلینتون هم حضور داشتند تنها 3 اسلوون حاضر بودند.

8 - ملانیا درمورد بارون پسرش که حاصل ازدواجش با دونالد ترامپ است ، زیاد حرف می زند. ملانیا می گوید: بارون هم مانند پدرش پوشیدن کت و شلوار و کراوات و بازی گلف را دوست دارد. او هم مثل پدرش پرستارها و زنان خدمتکار را فوری اخراج می کند.

ملانیا می افزاید: او یک پسربچه شورشی، وابسته و باهوش است. بارون عقاید ثابتی دارد و دقیقا می داند که چه می خواهد. گاهی او را « دونالد کوچولو» می نامم. از نظر فیزیکی او به هردوی ما رفته است اما به دلیل شخصیتش است که او را این گونه می نامم.

9 - ملانیا در سال 1992 تلاش می کند تا حرفه اش به عنوان یک مانکن را در اسلوونی با جدیت بیشتری دنبال کند. به همین دلیل در مسابقه مدل سال نشریه «یانا» شرکت می کند. سه برنده نخست این مسابقه قراردادهایی را موسسات مد در پاریس، میلان و وین امضا می کردند. ملانیا که پیش از این در یک فیلم تبلیغاتی برای یک شامپو شرکت کرده بود ، در مرحله نهایی ناکام می مانند. به گفته دو روزنامه نگاری که بیوگرافی وی را نوشته اند، این ناکامی موجب افسردگی عمیق ملانیا شد.

 

10 - ملانیا چندان از رفتار جلف و جوانانه همسرش در جریان مبارزات انتخاباتی خوشش نیامد. دونالد در یک سخنرانی گفته بود: همسر و دخترم به من گفتند بیشتر رفتار یک رئیس جمهور را از خود نشان می داد. ملانیا در گفت و گویی با شبکه سی . ان.ان که او پرسیده شد، دوست دارد که رفتار شوهرش تغییر کند ، بلافاصله جواب داد: توئیتر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mrwj3