یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/13 13:26
کد خبر: 12780

عکس لورفته از ترامپ با صورت رنگ پریده در بیمارستان + عکس

رئیس‌جمهوری آمریکا عصر شنبه از بیمارستانی که در آن بستری است، گفت که حالش "خیلی بهتر" است اما چند روز آینده "آزمون واقعی" در درمان کووید-۱۹ خواهد بود.

 


کودک آزاری دختر بچه 10 ساله با خوردن فلفل!



 

 

این اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا بعد از پیام‌های متناقض کاخ سفید در رابطه با شرایط او مطرح شدند.

 

ترامپ در ویدیویی چهار دقیقه‌ای که در توییتر منتشر کرد، خسته به نظر می‌رسید. او پشت میزی مقابل پرچم آمریکا نشسته بود، گفت: در ابتدا که به مرکز درمانی والتر رید رسیدم حال خیلی خوبی نداشتم. فکر می‌کنم که ظرف چند روز آتی، آزمون واقعی باشد، بنابراین باید ببینیم ظرف چند روز آتی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

 

elham-charkhande-namasktan-1

 

این اظهارات ساعاتی پس از ارزیابی‌های مختلف از وضعیت جسمانی او از سوی مقام‌های دولتی منتشر شد که نشان نداد وخامت حال او چقدر است. ترامپ شامگاه پنج‌شنبه از ابتلای خود به کووید-۱۹ خبر داد و از آن زمان تاکنون، ۱۱ تن از کسانی که در روز مناظره انتخاباتی او با جو بایدن حضور داشتند، تست کرونای مثبت داشته‌اند.

 

 

صبح شنبه تیمی از پزشکان کاخ سفید گفتند که وضعیت ترامپ رو به بهبود است و او از بازگشت به کاخ سفید صحبت می‌کند. یکی از پزشکان گفت، ترامپ به آنها گفته است که "فکر می‌کنم امروز بتوانم از اینجا بیرون بروم."

 

چند دقیقه پس از آن، مارک میدوز، رئیس کارکنان کاخ سفید به خبرنگاران گفت حال رئیس‌جمهوری آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته نگران‌کننده بود و ۴۸ ساعت آتی به لحاظ درمانی او بسیار حائز اهمیت است. او گفت: ما هنوز در مسیر روشنی به سمت بهبود کامل او نیستیم.

 

ترامپ در ویدیویی چهار دقیقه‌ای خود از پزشکان و پرستاران در مرکز پزشکی والتر رید، واقع در نزدیکی واشنگتن قدردانی کرد. به علاوه او گفت "فکر می‌کنم به زودی بازخواهم گشت تا مبارزات اتنخاباتی را به سرانجام برسانم." او از همه کسانی که در آمریکا و جهان برای او آرزوی سلامتی کرده‌اند، سپاسگزاری کرد.

 

از طرف دیگر دموکرات‌ها نسبت به اطلاعاتی که دولت ارائه می‌کند، ابراز تردید می‌کنند. چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنا در توییتر نوشت: "در مورد مساله‌ای به اهمیت سلامت رئیس جمهور، ما نمی‌توانیم دروغ‌ها و بی‌کفایتی این دولت را تحمل کنیم. نیازمند حقیقت هستیم."

 

 

منبع: رویترز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ejav2