پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/04 01:04
کد خبر: 11715

دختربچه یک ساله تهرانی باطری قلمی خورد + جزئیات

عقربه ها ساعت 2 بعد از ظهر یکشنبه 2 شهریور ماه امسال را نشان می داد که ماموران کلانتری 124 قلهک در تماس با بازپرس ویژه قتل از مرگ دختر یک و نیم ساله خبر دادند.

عقربه ها ساعت 2 بعد از ظهر یکشنبه 2 شهریور ماه امسال را نشان می داد که ماموران کلانتری 124 قلهک در تماس با بازپرس ویژه قتل از مرگ  دختر یک و نیم ساله  خبر دادند.

همین کافی بود تا ماموران به دستور بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11  دادسرای امور جنایی تهران  برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

 

 

خوردن باطری قلمی از سوی دختربچه

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که  دختربچه یک و نیم ساله  هفته گذشته در حال بازی بوده که  باطری قلمی  می خورد و وقتی حال این  دختربچه  بد می شود خانواده اش او را به مرکز درمانی شهرستان محل زندگی شان منتقل می کنند.

تیم پزشکی با اقدامات پزشکی موفق به خارج کردن  باطری قلمی  از گلوی دختر بچه می شوند اما عفونت باعث می شود حال دختربچه بدتر شود و خانواده اش برای نجات جان فرزندشان، او را به یکی از بیمارستان های تهران منتقل می کنند.

 

 

مرگ تلخ دختربچه یک و نیم ساله

تلاش پزشکان برای نجات جان این دختبربچه ادامه داشت اما با تلاش تیم پزشکی به نتیجه نرسید و دختربچه روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

بنا بر این گزارش، بازپرس واحدی دستور داد تا تحقیقات تکمیلی در در خصوص مرگ این دختربچه صورت گیرد.

 

منبع: رکنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2okbq4