پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/05 00:49
کد خبر: 10924

یک حادثه مرگبار در مرز ایران و افغانستان + عکس

در تصادف کامیون با تانکر حمل سوخت در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان با تلاش به موقع نیروهای امدادی از یک فاجعه خطرناک و مرگبار 2 راننده جان سالم به در بردند.​

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: برخورد کامیون حامل  بنزین  جلوگیری از  حادثه انفجار  در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان با کامیون کفی باعث جاری شدن سوخت بنزین در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان شد.

 

حسین آخوندزاده افزود: با توجه به سوراخ شدن تانکر و شناور شدن  بنزین‌ها  در این معبر رسمی که احتمال هرگونه خطر آتش سوزی به همراه داشت همه دستگاه‌های امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: با حضور به موقع آتش نشانان و تلاش ۶ ساعته نیرو‌های امدادی آتش نشانی ، منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ، هلال احمر و راهداری از وقوع حادثه بزرگ در این گذرگاه رسمی جلوگیری شد.

 

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: این حادثه بیش از ۱۵۰ میلیون ریال به کامیون حامل سوخت بنزین خسارت وارد کرد.

 

آخوندزاده با اشاره به اینکه مرز دوغارون از مهمترین معبر‌های ورود و خروج کامیون‌های ترانزیتی کشور است ادامه داد: روزانه بیش از ۳۵۰ دستگاه کامیون حامل بار و بدون بار بین دو کشور ایران و افغانستان از طریق مرز دوغارون تردد می‌کنند که نیاز است دستگاه‌های متولی برای فراهم کردن تجهیزات ایمنی لازم در این کانون اقتصادی نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوان در صورت بروز حوادث خطرهای احتمالی را به حداقل رساند.

 

مرز دوغارون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شهر هرات و ۱۸ کیلومتری تایباد قرار دارد

 

منبع: رکنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45lnd2