جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/27 10:36
کد خبر: 10654

آمار دقیق مبتلایان و فوتی های کرونا ۲۷ تیر

لاری خبر داد: تا کنون ۲۳۲ هزار و ۸۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۵۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

کرونا | لاری خبر داد: تا کنون ۲۳۲ هزار و ۸۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۵۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون دو میلیون و ۹۸ هزار و ۹۸۵ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد: از دیروز تا امروز ۲۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۷۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۵۲ نفر از آنها بستری شدند.

 

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۹ هزار و ۴۴۰ نفر رسید . متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۷۹۱ نفر رسید.

 

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۳۲ هزار و ۸۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۵۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون دو میلیون و ۹۸ هزار و ۹۸۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

لاری بیان کرد: استانهای آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران(آمل)، کرمان و فارس در وضعیت قرمز قرار دارند. ر استانهای کرمانشاه، آذربایجان غربی، هرمزگان و کردستان با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هموزنان عزیز شاهد روند نسبتا کاهشی در موارد ابتلا، بستری و مرگ و میر هستیم.

 

 

منبع: ایسنا

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4b8ad4