پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/26 16:54
اختصاصی شمانیوز؛
کد خبر: 10620

آیفون 12 با کابل لایتنینگ به USB-C عرضه می شود

اگرچه احتمالا اپل برای آیفون‌های سال جاری شارژر را درون جعبه قرار نمی‌دهد، اما احتمالا این گوشی با یک کابل لایتنینگ متفاوت عرضه می‌شود.

به گزارش شمانیوز به نقل از جی اس ام آرنا، اگرچه احتمالا اپل برای آیفون‌ های سال جاری شارژر را درون جعبه قرار نمی‌دهد، اما احتمالا این گوشی با یک کابل لایتنینگ متفاوت عرضه می‌شود. شایعات جدید حاکی از آن هستند که آیفون 12 به همراه بک کابل لایتنینگ به USB-C به فروش می‌رسد. این موضوع یک تغییر گسترده به نسبت شارژر فعلی آیفون را نشان می‌دهد.

 

یک افشاکننده معتبر که با نام L0vetodream شناخته می‌شود امروز توییتی را به اشتراک گذاشته و اعلام کرده است که اپل مشغول توسعه یک کابل لایتنینگ جدید است. او هم‌چنین چند تصویر را از کابل مذکور به اشتراک گذاشته است که یک نوع کابل بافت را به نمایش می‌گذارد که به‌جای USB-A از USB-C استفاده می‌کند.

 

اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، این موضوع استفاده دوباره از درگاه لایتنینگ در نسل بعدی آیفون را تایید می‌کند که البته چندان تعجب برانگیز نیست. هم‌چنین این موضوع می‌تواند نشان دهد که اپل از کابل لایتنینگ به USB-C در تمامی گوشی‌هایش استفاده می‌کند، این در حالی است که سری آیفون 11 از کابل USB-A به لایتنینگ استفاده می‌کنند.

 

استفاده از کابل بافت هم‌چنین می‌تواند به یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های دارندگان آیفون خاتمه دهد. شمار زیادی از کاربران این گوشی هوشمند از دوام کابل لایتنینگ همراه با گوشی شکایت داشتند، زیرا در برخی مواقع این کابل پس از چند ماه استفاده کاملا خراب می‌شد و کاربر مجبور بود برای تعویض آن 19 دلار بپردازد.

استفاد از یک کابل شارژر باکیفیت‌تر هم‌چنین می‌تواند شکایت مربوط به حذف شارژر از جعبه آیفون را کاهش دهد. در واقع برای نخستین بار این شرکت قصد دارد آیفون را بدون شارژر و حتی هندزفری روانه بازار کند.

 

 

منبع:شمانیوز

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wym52