سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/26 16:18
اختصاصی شمانیوز؛
کد خبر: 10617

افزایش همکاری میان سامسونگ و مایکروسافت

شرکت مایکروسافت امروز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که همکاری خود را با شرکت سامسونگ گسترش خواهد داد.

به گزارش شمانیوز به نقل از انگجت، شرکت مایکروسافت امروز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که همکاری خود را با شرکت سامسونگ گسترش خواهد داد تا بتوانند تحول دیجیتالی را در زمینه توسعه املاک و مستغلات و صنایع مدیریت املاک در سراسر جهان ایجاد کنند.اتحاد استراتژیک بین این دو شرکت بزرگ فناوری باعث شده است تا هر دو شرکت برای بهینه سازی مدیریت انرژی ، نگهداری تجهیزات و موارد دیگر تلاش کنند. در این همکاری از سرویس‌های ابری بهره‌وری مایکروسافت و پلتفرم IoT این شرکت و همچنین دستگاه‌های هوشمند و پلتفرم SmartThings سامسونگ استفاده خواهد شد.همچنین در این بیانیه ذکر شده است که شرکت مایکروسافت مبلغ ۵ میلیارد دلار روی امنیت اینترنت اشیا خود سرمایه‌گذاری کرده است.

این همکاری به شرکت مایکروسافت کمک می‌کند تا به کمک سامسونگ، تکنولوژی اینترنت اشیا خود را به بازارهای جدید عرضه کند و از این طریق بتواند با صرفه‌جویی میلیون‌ها دلار، دستگاه‌های هوشمند خود را توسعه دهد. علاوه بر این، صنایع املاک و مستغلات و مدیریت املاک نیز برای بهبود فرآیندهای موجود در ساخت و ساز و نگهداری ساختمان خود، به این سرمایه‌گذاری مشترک وابسته هستند.

به گفته سام جورج، یکی از مدیران بخش اینترنت اشیا مایکروسافت: «این همکاری با سامسونگ فرصت‌های جدیدی را برای نوآوری بیشتر در صنایع توسعه املاک و مستغلات و املاک ایجاد می‌کند. ما با همکاری یکدیگر، پلتفرم امن Azure Iot، Azure Digital Twins و سرویس Dynamics 365 را ارائه خواهیم داد و با تجربه سامسونگ در زمینه دستگاه‌های متصل می‌توانیم عملیات ساخت و نگهداری ساختمان را ساده کنیم.»

 

 

 

منبع:شمانیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qyop2