جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/26 09:39
کد خبر: 10606

رویداد CES Asia پس از 5 سال لغو شد

بر اساس اطلاعیه رسمی که در وب سایت CES منتشر شده است، برگزاری این رویداد لغو خواهد شد. تصمیم برای لغو این رویداد بنا به دلایل زیادی از همه‌گیری و انتشار ویروس کرونا اتخاذ شده است.

به گزارش شمانیوز به نقل از انگجت، بر اساس اطلاعیه رسمی که در وب سایت CES منتشر شده است، برگزاری این رویداد لغو خواهد شد. تصمیم برای لغو این رویداد بنا به دلایل زیادی از همه‌گیری و انتشار ویروس کرونا اتخاذ شده است.در اطلاعیه منتشر شده در وب سایت CES، آمده است که : CTA تصمیم گرفته است امسال رویداد CEA Asia را برگزار نکند. علی‌رغم پیشرفت این رویداد از ابتدای برگزاری آن در سال 2015 میلادی در شانگهای چین، امسال برگزاری این رویداد لغو خواهد شد.

 

همه‌گیری ویروس کرونا یکی از دلایلی است که باعث شده CTA برگزاری این رویداد را که قرار بود در روزهای 10، 11 و 12 ژوئن در شانگهای برگزار شود، لغو کند. این رویداد هر ساله در ماه مارچ برگزار می‌شد اما امسال به دلیل انتشار ویروس کرونا به تاریخ‌های ذکر شده موکول شد اما در نهایت بر اساس تصمیم CTA لغو شد.

در بیانیه منتشر شده در وب سایت CES آمده است با وجود اینکه این رویداد هر ساله رشد زیادی داشته است اما در طی دو سال روند رشد این رویداد کمی کند شده بود. در این بیانیه همچنین به این موضوع اشاره شده است که کشور چین سهم بزرگی در بازار محصولات ارائه شده در این رویداد بازی می‌کند.

 

CES در طول عمر خود به عنوان یک نمایشگاه فنی توسط بخش الکترونیک و بخش صادرات و واردات اتاق بازرگانی چین مدیریت و سازمان‌دهی می‌شد.

قرار است رویداد CES لاس وگاس در سال 2021 برای ارائه آخرین محصولات دیجیتال تولید شده برگزار شود.

 

 

منبع:شمانیوز

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4b8qd4