جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/10 02:30
کد خبر: 10148

ازدواج جنجالی یک دختر و پسر خردسال + عکس

کارمند ثبت اسناد با دیدن دختر و پسربچه کم سن و سال که برای ازدواج رسمی مراجعه کرده بودند شوکه شد اما در نهایت متوجه شد که آنها قانونی اجازه این کار را دارند.

در برخی جوامع امروزی برخلاف سایر جوامع سن  ازدواج  روز به روز کاهش می یابد و ازدواج بین نوجوانان و حتی گاهی در موراد نادر خردسالان نیز گزارش می شود اما موردی که در این بخش از سرگرمی نمناک خواهید دید متفاوت است و هیچ مشکلی در مورد سن زوجین وجود ندارد اما مطمئنا کسی این واقعیت را باور نمی کند.

 


جهت دیدن تصویر +۱۸ از لحظه کشته شدن پسر اوتیسمی اینجا کلیک کنید


 

 

یکی از کارمندان ثبت اسناد با دیدن زوج مراجعه کننده شوکه شد ، او نمی دانست چه واکنشی مناسب است چرا که پشت میز خود یک دختر و پسربچه ی کم سن و سال را می دید که برای ثبت ازدواج خود به او مراجعه کرده بودند.
 
طبق انتظار او ابتدا مخالفت کرد و صحبت هایی در مورد نادرست بودن این اقدام به آنها گفت اما زمانی که مدارک شناسایی را مشاهده کرد متوجه اشتباهش شد ؛ زوج جوان کودکان خردسال نبوده اند بلکه دختر و پسرجوانی بودند که به دلیل مشکلی خاص در این وضعیت بودند.
 
 
 
 
این دختر و پسر جوان 20 و 22 ساله هردو به سن قانونی ازدواج رسیده بودند اما به دلیل اختلال رشد در این وضعیت باقی مانده بودند ، چهره و قد آنها درست شبیه یک کودک خردسال بود و تشخیص سن واقعی آنها کار ساده ای نبود. dwarfism (کوتوله) ماندن علتی بود که دختر جوان را با وزنی کمتر از 30 کیلوگرم و قدی 130 سانتی متری در سن جوانی حفظ کند البته همینطور در مورد پسر جوان که کمی از لحاظ جثه بزرگتر از عروس خانم بود.
 
Pw5x0BFT9x5z
 
 
منبع: پندارآنلاین
 
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/456vm2