پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/03 01:22
کد خبر: 9977

​معرفی بهترین پاوربانکهای خورشیدی سال 2020+تصاویر

در حالی که این روزها همه صنایع به سمت استفاده از انرژی‌های سبز می‌روند پاوربانک‌های خورشیدی می تواند جایگزین مناسبی برای پاور بانک های متداول باشد.
به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از گلوبوسفر، پاوربانک‌ها یک گجت بسیار کاربردی هستند که تمام نگرانیهای کاربران را درباره تمام شدن باتری موبایل، تبلت و... در بیرون خانه یا محلی که دسترسی به برق شهری ندارند برطرف می کنند. در این بین اما با توجه به اینکه کم‌کم همه صنایع به سمت استفاده از انرژی‌های سبز می‌روند  پاوربانک‌های خورشیدی گزینه‌های بسیار مناسبی هستند که می توانند برای مواردی نظیر طبیعت گردی، پیاده روی های چند روزه، صعود های طولانی استفاده شوند چون برای شارژ کردن تنها به انرژی نور خورشید نیاز دارند.

 

 در این مطلب 5 پاوربانک خورشیدی برتر سال 2020 را معرفی کرده ایم:

1- شارژر همراه خورشیدی Nekteck

Nekteck21WSolarCh-380x310

 

Nekteck با داشتن پنل‌های خورشیدی با راندمان بالا، بهترین شارژر USB خورشیدی برای دستگاههای آیفون و اندروید هستند که بازدهی بسیار بالایی معادل 21 تا 24 درصد دارد و به راحتی می تواند به طور همزمان دو دستگاه را شارژ کند. این شارژر فقط 18 اونس وزن دارد و به دلیل حجک کوچکش حمل و نقل آسانی دارد. پوشش مستحکم و با کیفیتی که برای این پاور بانک به کار رفته است آن را در برابر ضربه و گرد و غبار محافظت می کند البته مانند بسیاری از پانل های خورشیدی ، ضد آب نیست اما در برابر شرایط مرطوب مقاوم است. Nekteck همچنین از کابل میکرو USB مخصوص به خود بهره می برد.

 

2- Anker PowerPort Solar 2 Ports

این بهترین شارژر خورشیدی قابل حمل از Anker است که مجهز به سه پنل خورشیدی است که در زیر نور مستقیم خورشید با سرعت 2.4 آمپر در هر پورت شارژ می شود و به اندازه کافی قدرت را برای شارژ دو دستگاه به طور همزمان فراهم می‌کند.

 

AnkerPowerPortSola-380x380

 

این پاوربانک همچنین قابلیت تاشو دارد که می توان هم در حالت باز و هم در حالت بسته شده از آن استفاده کرد. بدنه Anker  به دلیل طراحی ترکیبی با پارچه در برابر ضربه و آب مقاوم است و به دلیل سوراخ های ضد زنگ در هر گوشه این امکان را به کاربر می دهد به راحتی آن را به کوله پشتی، درختان و یا چادر متصل کنند تا هنگام تفریح از طریق نور خورشید شارژ شود. از قابلیت های دیگر این پاور بانک خورشیدی میتوانیم به سازگاری با گوشی ها و سیستم عامل های اندروید و IOS اشاره کنیم.

 

3- Dizaul Portable

SolarChargerDizaul-380x380 (1)

 

این پاوربانک قابل حمل که پرفروش ترین شارژر گوشی در آمازون است، یک کابل میکرو USB و یک قلاب نیز همراه با آن عرضه می شود. این شارژر می تواند برای شارژ گوشی، دوربین، دستگاه GPS، تبلت و سایر وسایل الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد. Dizaul Portable در برابر آب، گرد و غبار و ضربه مقاوم است؛ همچنین به دلیل بدنه ضدضربه آن هنگام سقوط از ارتفاع آسیبی نمی بیند و طراحی آن نیز به گونه ای است که مانع لیز خوردن آن می شود. البته  اگر به دنبال یک شارژر سریع هستید ، شاید بهتر باشد گزینه دیگری را جستجو کنید زیرا ، شارژ شدن کامل این پاوربانک 7 ساعت طول می کشد.

 

4- Goal Zero Venture 30 Portable

 

GoalZeroVenture30-380x287

 

این کیت شارژ کامل است که از دو پنل خورشیدی قابل حمل و همچنین یک باتری مستقل برخوردار است که قادر به شارژ هر یک از دستگاه های شما خواهد بود. برای حمل این پاوربانک نیازی به کابل های اضافی نیست. Goal Zero Venture 30  همچنین ضد آب است و می تواند کاملا در آب غوطه ور شود. این پاوربانک دستگاه‌های شما را خیلی سریع شارژ می کند و می تواند همزمان دو دستگاه را شارژ کند

 

5- JETSUN

 

JETSUNSolarCharger-380x380

 

این دستگاه برای مصارف بیرونی ناهموار طراحی و بدنه بیرونی آن از پلاستیک سخت ساخته شده است. JETSUN  در واقع یک شارژر ضد ضربه و ضد گرد و غبار بوده که در برابر باران نیز مقاوم است. این پاوربانک دو پورت USB برای انتقال قدرت به دو دستگاه به طور همزمان داشته و دارای دو چراغ قوه برای شب هنگام و رفتن به کمپینگ در فضای باز است. باتوجه به پلاستیک باکیفیتی که بدنه آن دارد، ضد ضربه بودن و مقاومت این دستگاه در برابر گرد و غبار تضمین شده است. JETSUN  همچنین گارانتی مادام العمر دارد ، بنابراین می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید.

 

منبع:شمانیوز

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2akwk3