دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/18 09:09
کد خبر: 34945

ببینید | مرگ ناگهانی مشتری در عطاری

مشتری که در عطاری در حال خرید داروی گیاهی بود بر اثر سکته ناگهانی جان باخت.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مرگ ناگهانی یک مشتری در یکی از عطاری های هند را به تصویر می‌کشد. این مرد جوان در حال خرید داروی گیاهی بود که دچار حمله ناگهانی قلبی شد و جانش را از دست داد. این اتفاق در منطقه فریدآباد در هاریانا رخ داد.

ویدئویی که در شبکه اجتماعی توئیتر دست به دست می‌شود لحظه مرگ این مرد جوان در عطاری را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو که تبدیل به ویدئویی داغ شده است مشاهده می‌شود شخصی به عطاری مراجعه می‌کند و از مسئول عطاری درخواست دارو می‌کند. در حالی که مرد جوان در عطاری بسیار مضطرب و نگران به نظر می‌رسد و دائما دست روی سینه اش می‌کشد ناگهان تعادل خود را از دست داده و سقوط می‌کند.

بر اساس جزئیات منتشر شده توسط رسانه‌های هندی، این مرد در عرض ۴ دقیقه دچار بیهوشی شد و روی زمین سقوط کرد. قبل از سقوط، مسئول عطاری تلاش کرد دست او را بگیرد، اما موفق نشد. در ادامه اورژانس پزشکی در محل حادثه حاضر شد، اما پزشکان موفق به نجات جان وی نشدند.

به گزارش رسانه‌های هندی، نام متوفی، سانجی اعلام شده که ۲۳ سال سن داشت. او ساکن ایتا در ایالت اوتار پرادش هند بود. برخی کاربران مسئول عطاری را متهم کردند که با دادن دارو‌ی اشتباهی باعث مرگ وی شده است. هنوز گزارشی در این باره منتشر نشده است. تحقیقات پلیس هند در این باره ادامه دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xo6vq