پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/12 08:34
کد خبر: 34720

سالم ماندن گوشی آیفون ۱۰ ماه بعد از پیداشدن از کف رودخانه + تصاویر

مردی که ۱۰ ماه پیش هنگام قایق سواری در رودخانه‌ای در انگلیس آیفون خود را گم کرده بود، در حالی آن را دوباره یافت که همچنان سالم بود و کار می‌کرد.

اوایل این ماه، "میگل پاچکو" به همراه خانواده‌اش در حال قایق‌سواری در رودخانه وای، در سیندرفورد، گلاسترشایر بود که چیزی در کف رودخانه توجه اش را جلب کرد.

پس از بررسی معلوم شد که این یک گوشی آیفون پوشیده از گل و پر از آب است. با این حال پاچکو به جای آنکه آن را دوباره به داخل رودخانه بیندازد تصمیم گرفت آن را تست کند.

با اینکه با توجه به شرایطی که گوشی هنگام پیدا شدن داشت امکان سالم ماندن آن تقریبا صفر بود، اما پاچکو با صحنه‌ای عجیب روبه رو شد. او پس از خشک کردن گوشی با یک سشوار تا صبح آن را در معرض هوای آزاد قرارداد. او صبح با دیدن نماد شارژ روی صفحه پس از اتصال به برق شوکه شد.

آیفون

پاچکو در این باره گفت: «صبح که از خواب بیدار شدم نمی‌توانستم این صحنه را باور کنم. «فکر نمی‌کردم کار کند.»

آیفون نه تنها در حال شارژ شدن بود، بلکه حتی روشن شد و عکسی از یک زن و مرد را روی صفحه نمایش را نشان داد.

24..

پاچکو ماجرا را به همراه عکس را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. پس از ارسال عکس‌ها در یکی از گروه‌های فیس‌بوک محلی، یکی از دوستان صاحب تلفن همراه، اوین دیویس و نامزدش فیونا گاردنر را، که در ادینبورگ، اسکاتلند زندگی می‌کنند شناخت.

 اوین دیویس هنگامی که گوشی اش را دید، باور نمی‌کرد که هنوز سالم باشد. از این گذشته، او بیش از ۱۰ ماه پیش در حین قایق رانی گوشی از جیب عقبش افتاده بود و فکر می‌کرد که برای همیشه گم شده است. با این حال او اکنون گوشی خود به همراه تمام خاطرات و تصاویری که با آن ثبت کرده دوباره به دست آورده و از این بابت بسیار خوشحال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wz58r