پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/09 10:36
کد خبر: 8864

بیوگرافی علیرضا حقیقی +‌تصاویر

علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران است و 25 سال سن دارد و به عنوان سنگربان اول ایران در جام جهانی 2014 به میدان رفت.

بیتوته نوشت:

زادروز: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۷

زادگاه : تهران

قد: ۱۹۳ سانتی‌متر

پُست بازی : دروازه‌بان

 

 

علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران است و 25 سال سن دارد و به عنوان سنگربان اول ایران در جام جهانی 2014 به میدان رفت.

 

20165231425741110a - Copy

 

ارتباط نزدیک علیرضا حقیقی با بی بی رکسا

مدتی است تصاویر و خبرهایی مبنی بر رابطه علیرضا حقیقی فوتبالیست سابق تیم ملی کشورمان با بی بی رکسا خواننده مشهور آمریکایی به گوش میرسد . در این میان تصاویری منتشر شده که اخبار رابطه ی میان این دو نفر را قوت میبخشد .

در این مطلب از ایران ناز تصاویر جدید بی رکسا و علیرضا حقیقی را برای شما گرد آوری کرده ایم. همچنین بیوگرافی بی بی رکسا (Bebe Rexha ) خواننده آمریکایی و فوتبالیست ایرانی مشهور را در ادامه ببینید.

بی بی رکسا خواننده آمریکایی است که جدیدا وارد رابطه با دروازه بان تیم ملی ایران علیرضا حقیقی شده است ودر فضای مجازی حسابی جنجالی شده است.

 


فوری// جهت ثبت نام وام 100 میلیونی اینجا کلیک کنید


 

 

در شبکه های اجتماعی خبری در حال دست به دست شدن است که در آن عنوان شده اســت که علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی کشورمان و باشگاه فوتبال اسکیلستونا سوئد با بی بی رکسا خواننده و مدل آمریکایی رابطه دارد.

کاربران جدی شبکه های اجتماعی با توجه به لایک کردن عکس های علیرضا حقیقی توسط بی بی رکسا حدس زدند که بین این دو آشنایی وجود دارد.

این گمانه زنی وقتی تقویت شد که در عکس منتشر شده در صفحه اینستاگرام بی بی رکسا رد گلر تیم ملی در پشت سر این خواننده دیده شد…!!!

 

نکته جالب اینجاست که این خواننده از شهر دبی امارت به اشتراک گذاشته است و عکس زیر هم که آخرین تصویر منتشر شده از علیرضا حقیقی در صفحه اینستاگرامش می‌باشد در برج خلیفه شهر دبی گرفته شده است و معلوم است که هردو در دوبی به سر میبرند.

 

صفحه اینستاگرام بی بی رکسا  1.4 میلیون فالوور دارد. از وقتی کاربران ایرانی متوجه دوستی بین این خواننده و علیرضا حقیقی شده اند، به صفحات دو طرف رفته و زیر عکسهای شان کامنت های عجیب‌وغریب می گذارند…

بی بی رکسا از خوانندگان و آهنگ نویسان آمریکایی است که در بروکلین نیویورک بدنیا آمد.به گزارش ایران ناز او در تاریخ 30 اوت 1989 در شهر بروکلین نیویورک به دنیا آمد 28ساله مادر او اصالتا آلبانیایی بودو پدر وی زاده نیویورک بوده که در زمان کودکی پدر و مادر وی به مقدونیه مهاجرت کرده‌اند و پدر و مادر بی بی رکسا در تاریخ 1980 میلادی به ایالات متحده ایالات امریکا مهاجرت کردند.

مادر او اهگوستیوار در جمهوری مقدونی است. نام بلتا در واقع در کشور مقدونیه به معنای زنبور عسل است و بهمین دلیل نام مستعار او یعنی بیبی «bebe» از همان کلمه «bee» می آید. او از سن 8سالگی به موسیقی علاقه‌ مند شد ودر دوران دبیرستان در فیلم‌ های موزیکال شرکت می‌کرد.

او ترانه‌ هایش را در سبک پاپ و الکتروپاپ به اجرا درمی‌ آورد و از ترانه‌ های مشهور او می توان به من رو به خونه ببر «Take Me Home» – هی مامان «Hey Mama» – به خودم، خودم و من «Me, Myself& I» اشاره کرد. او حرفه خوانندگی‌ اش را در در گروه آمریکایی کارت‌ های سیاه «Black Cards» شروع کرد.

 


قیمت طلا | قیمت سکه | قیمت دلار | آنلاین...


 

 

او یکی از موسیقی دان و نویسنده و خوانده موفق است که حرفه او اغلب در سرودن آهنگ‌ هایی در سبک پاپ و الکتروپاپ است و او زمان زیادی را در اسـتودیوها صرف نوشتن آهنگ‌ها و خواندن انها میکند و او اغلب اجراهایش رابه سبک «Lead vocalist» به اجرا درمی‌آورد که این شیوره را نخستین بار در گروه «Black Cards» به اجرا درآورد.

 

 

oiqa2kGelHty

 

*پرسپولیس

علیرضا حقیقی زمانی که ۱۷ سال داشت در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۸۵ قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس ثبت کرد. او اولین بازی خود را در برابر سایپا وقتی که فرشید کریمی از بازی اخراج شد انجام داد و توانست ضربه پنالتی علی دایی را دفع کند.

در فصل بعد به دلیل وجود دروازه‌بانان ملی‌پوشی مانند حسن رودباریان مرد شماره یک تیم ملی ایران و مهدی واعظی، حقیقی تبدیل به یک نیمکت‌نشین و سکونشین شد و اغلب جایی در لیست ۱۸ نفره تیم نداشت تا اینکه در فصل ۸۷-۸۸ با مصدومیت میثاق معمارزاده در ابتدای فصل و مصدومیت و ناراضی بودن مسئولین فنی از مهدی واعظی توانست در اکثر بازی‌های پرسپولیس به عنوان مرد شماره یک بازی انتخاب شود و درون دروازه قرار گیرد.

 

علیرضا+حقیقی

 

 

روبین کازان

علیرضا حقیقی در ۱۴ ژانویه ۲۰۱۲ با امضاء قراردادی ۴ ساله به باشگاه فوتبال روبین کازان روسیه پیوست.

 

TnzVNXpBPTxW

 

 

*بازگشت به پرسپولیس

 علیرضا حقیقی پس از آنکه نتوانست فرصتی برای بازی در تیم روبین کازان پیداکند با قراردادی به مدت نیم فصل به صورت

 

 

قرضی به پرسپولیس پیوست. اما پس از تمام شدن قرار داد خود در نیم فصل اول به روبین کازان بازگشت.

 

PHDuMxYPcowm

 

*تیم ملی

 علیرضا حقیقی در بازی دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال فلسطین در سال ۱۳۸۹ یک نیمه در دروازه تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفت و اولین بازی ملی خود را تجربه کرد.

حقیقی اولین بار در مسابقات نونهالان غرب آسیا در قطر در سال ۱۳۸۱ برای تیم ملی بازی کرد که در آن زمان ۱۴ ساله بود. او در مسابقات نوجوانان آسیا در سال ۱۳۸۳ در ژاپن نیز بازی کرد و در سال ۱۳۸۵ در تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا در هند در ۳ بازی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.

حقیقی در همان سال به تیم ملی امید دعوت شد و در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ و مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ عضو تیم ملی امید بود. دروازه بان پرسپولیس در زمان مربیگری افشین قطبی برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد تا اینکه مقابل فلسطین اولین بازی ملی اش را انجام داد. علیرضا حقیقی در بازی اول تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ در برابر تیم ملی نیجریه در ترکیب تیم قرار گرفت و اولین دروازبان تاریخ فوتبال ایران شد که توانست دروازهٔ این تیم را در یک بازیِ جام‌جهانی بسته نگاه دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pvpd4