سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/31 10:04
کد خبر: 8658

علیرضا بیرانوند و ماجرای ازدواجش + تصاویر

علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 در خرم آباد، دروازه بان است

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی:علیرضا بیرانوند بعد از گل های عجیبی که در بازی لیگ و لیگ قهرمانان دریافت کرد، جایش را به بوژیدار رادشوویچ گلر کروات پرسپولیس داد. باید دید طی روزهای آینده او در خصوص اتفافات اخیر در زندگی شخصی اش صحبت خواهد کرد یا خیر؟

علیرضا بیرانوند ۳۰ شهریور سال ۱۳۷۱ در سرابیاس خرم آباد به دنیا آمد. بیرانوند برای نخستین بار با پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد. این گلر با نفت تهران از سال ۲۰۱۱ آغاز به کار کرد. او اولین بازی خود را در جام حذفی برابر داماش انجام داد.

در سال اول خود به عنوان دروازه بان اول تیمش انتخاب شد. نفت در پایان لیگ برتر به مکان سوم رسید و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. در ۲۳ مارس ۲۰۱۴، بیرانوند قرارداد خود را با نفت تا سال ۲۰۱۵ تمدید کرد.

علیرضا بیرانوند در فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶ با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. وی در ۲۷ اردیبهشت ۹۵ قراردادی دو ساله با پرسپولیس بست و مدتی بعد این قرارداد را به مدت پنج سال یعنی تا سال ۱۴۰۰ تمدید کرد.

بیوگرافی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 در خرم آباد، دروازه بان است

سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می باشد که از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jvyk4