پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/18 16:57
کد خبر: 6337

تجاوز جنسی وحشتناک به عروس توسط پدر شوهر قبل از مراسم ازدواج + جزئیات

پدر داماد، قبل از مراسم عقد عاشق عروسش شد و به خاطر همین موضوع مراسم عروسی را به سه ماه بعد موکول کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ قربانی با مراجعه به اداره پلیس گفت که پدرشوهرش به دلیل این که وی خواستار مهریه و شیرب‌های بالایی بود، قبل از مراسم عروسی او را به جایی خلوت کشاند و از وی فیلم گرفت. وی به افسرپرونده گفت که پدرشوهرش از این رفتار زننده اش فیلمبرداری کرده و گفته اگر شیرب‌ها و مهریه کمتری انتخاب نکند و به کسی این ماجرا را بازگو کند، فیلمش را برای تمامی اقوام دختر و در فضای مجازی منتشر می‌کند. وی در ادامه اظهار داشت: پس از مدتی پدر شوهرم به من ابراز علاقه کرد و گفت که عاشق من شده است و به همین دلیل مجبورم کرد تا به درخواست خودم زمان عروسی به تاخیر بیفتد.

 
 

دوران نامزدیم به مدت ۳ ماه به تاخیر افتاد و به این امید بودم که پدر شوهرم دست از سر من بردارد، ولی رفتار او باعث شده بود که خانواده خودم و حتی شوهرم به او شک کنند.

 
 
 
بنابر این گزارش، دخترجوان مجبور بود مدت‌های طولانی در هر زمان که مرد خبیث از او درخواست شرم آور داشت تمکین کند تا اجازه ازدواج با پسرش را بدهد، اما وی که از این رفتار‌های پدرشوهرش خسته شده بود پس از چندماه سکوت با مراجعه به اداره پلیس از او شکایت کرد.
 
 
 
 
پس از ارائه این شکایت، پدرشوهر این زن دستگیر شد و پس از بر هم خوردن قرار‌های عروسی و طلاق، پدرشوهر در بازجویی‌ها گفت که عاشق عروسش شده است. این مرد به زندان منتقل شد تا دادگاه مجازات او برگزار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4ma684