چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/04/30 04:21
کد خبر: 16510

عاشقانه های نوید محمدزاده و فرشته حسینی بعداز ازدواج + عکس

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کردند.

به گزارش شمانیوز: نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کردند.نوید محمدزاده عکسی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که حلقه در دست فرشته حسینی کرده است.

 

WhatsApp Image 2021-07-21 at 13.15.50

 

 

فرشته حسینی کیست؟

 

فرشته حسینی بازیگر جوان و با آتیه سینما و تلوزیون است . فرشته حسینی در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . بازی او در سریال قورباغه نیز مورد تحسین واقع شد . در ادامه ماجرای ازدواج او با نوید محمدزاده را می خوانید . 

 

نوید محمدزاده در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از فرشته حسینی او را «جان خود» نامید و تولدش را تبریک گفته است. این دو اخیراً بازی در قورباغه را در کنار هم به پایان رسانده‌اند.

 

نوید محمد زاده در این باره نوشته است: «جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

 

 

ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی در اینستاگرام

 

 

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»

 

 

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کردند؟ + فیلم و ماجرای تولد در اینستاگرام

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5xvo