یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/09/02 15:48
سپاهان | استقلال
کد خبر: 125194

اخبار ورزشی | عبور سپاهان از پرسپولیس با شکست استقلال

در روز استراحت بازیکنان ملی‌پوش سپاهان با تصمیم مورایس، طلایی‌پوشان اصفهان در خانه استقلال خوزستان پیروز شدند.

به گزارش رصد ورزشی : هفته یازدهم لیگ برتر ایران با دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد، دیداری که در پایان به پیروزی ۳ بر یک طلایی‌پوشان اصفهان انجامید.

ستاره نیمه نخست این بازی آریا یوسفی بود که هر دو گل تیم سپاهان را در دقایق ۱۳ و ۳۲ به ثمر رساند. استقلال خوزستان که در این بازی سیدسیروس پورموسوی را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشت در نیمه دوم تلاش زیادی برای تغییر نتیجه کرد که در نهایت در دقیقه ۸۳ منجر به گل آبی‌پوشان اهواز شد، گلی که توسط حسن شوشتری از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سپاهان شد.

استقلال خوزستان که برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، قدر فرصت‌ها را ندانست تا اینکه دروازه‌اش در دقیقه ۸+۹۰ توسط شهریار مغانلو برای بار سوم باز شد و مسابقه هم در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت. 

سپاهان با پیروزی در این بازی ۱۸ امتیازی شد و به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کرد. استقلال خوزستان نیز با چهار امتیاز قعرنشین جدول باقی ماند.

قضاوت این دیدار بر عهده بیژن حیدری بود. او به احمدرضا جلالی از استقلال خوزستان و هادی محمدی، محمد قربانی، برایان دابو و علی احمدی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

با تصمیم مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان، ملی‌پوشان تیم میهمان بعد از حضور در اردوی تیم ملی نیمکت‌نشین بودند تا به آنها فرصت استراحت برسد.

با اعلام باشگاه استقلال خوزستان تماشای این بازی برای هواداران رایگان بود، اما هواداران استقبال چندانی از موضوع بعمل نیاوردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yp8vm