پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/28 09:18
پرسپولیس
کد خبر: 41422

سعید صادقی در پرسپولیس ماندنی شد | تمدید قرارداد صادقی با پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با سعید صادقی به به نتایج مثبت رسیده است و قرار است به زودی قردادش را تمدید کند.

با قهرمانی امسال پرسپولیس در لیگ برتر  شاگردان یحیی گل‌محمدی با یک امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان توانستند عنوان قهرمانی لیگ برتر را به‌دست بیاورند.پس از پایان  لیگ بسیاری از تیم‌ها به سرعت فعالیت‌های نقل و انتقالاتشان را آغاز کردنداما پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ و جام حذفی  هنوز به صورت رسمی وارد بازار نقل و انتقالات نشده است.

سعید.صادقی

 

یحیی گل‌محمدی که هنوز یک‌سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، نه لیست مازادی به مدیران این باشگاه داده و نه لیست خرید.با این حال با توجه به اتمام قرارداد چند ستاره پرسپولیس ،یحیی اصرار زیادی روی حفظ این نفرات دارد. اولویت پرسپولیس برای فصل بعد حفظ بازیکنان کلیدی این تیم است. سعید صادقی،امید عالیشاه،عیسی آل کثیر و میلاد سرلک چهار بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس هستند که در حال حاضر بازیکن آزاد به حساب می‌آیند و باشگاه پرسپولیس در پی تمدید قرارداد با این نفرات است.

در اولین گام رضا درویش بعد از ابقا در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ،مذاکره با عیسی آل کثیر و سعید صادقی را شروع کرده و شنیده‌ها حاکی از آن است کار تمدید قرارداد این دو بازیکن به زودی انجام خواهد شد. سعید صادقی که از او به عنوان بمب نقل و انتقالات یاد می‌شد، شروع خوبی در پرسپولیس نداشت. عدم هماهنگی و مصدومیت باعث شد تا سعید آن طور که انتظار می‌رفت در نیم‌فصل نخست درخشش نداشته باشد.
 

با این حال در بازی‌های اخیر پرسپولیس، سعید جزو بهترین‌ها بوده و عملکرد بسیار خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت. سعید در بازی‌های پرسپولیس در سال جدید فوق‌العاده بوده و نشان داد لقب بازیکن معمولی برازنده او نیست. یحیی که در تابستان گذشته اصرار زیادی به جذب صادقی داشت، قطعا نمی‌خواهد چنین بازیکن باکیفیتی را از دست بدهد. از همین رو نام صادقی در صدر بازیکنان تمدیدی پرسپولیس قرار گرفته است.

قرارداد این ستاره پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام رسیده و هنوز تکلیف صادقی برای فصل آینده مشخص نیست. سعید صادقی که در ابتدای فصل با کلی سر و صدا راهی پرسپولیس شد، دوست دارد باز هم در این تیم بماند و قراردادش را با تیمش تمدید کند. با این حال از نظر مالی هم دو طرف باید به توافق برسند تا قرارداد صادقی تمدید شود.

شنیدیم مشکلی برای تمدید قرارداد صادقی با پرسپولیس وجود ندارد و توافقات اولیه برای ماندن سعید در پرسپولیس انجام شده است.صادقی و مدیربرنامه‌هایش دیروز در باشگاه پرسپولیس حضور داشتند و مذاکرات مثبتی را با مدیرعامل این تیم انجام دادند. شنیده‌ها حاکی از آن است که توافقات اولیه برای تمدید قرارداد سعید انجام شده و این بازیکن برای ماندن در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است.

صادقی بعد از جلسه دیروز پاسپورت خود را از باشگاه دریافت کرد و قرار است برای چند روز به سفر برود. بعد از بازگشت صادقی از سفر،قرارداد این بازیکن تمدید خواهد شد و او به احتمال زیاد اولین تمدیدی پرسپولیس خواهد بود. صادقی در بازی‌های پرسپولیس در سال جدید فوق العاده کار کرد و یکی از بهترین‌های تیمش بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yjlke