شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/06 09:54
کریستیانو رونالدو | النصر
کد خبر: 123516

کریستیانو رونالدو حسابی در عربستان پول در می آورد | قرارداد پولساز جدید برای کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو با حمایت مالی مالک شرکت آب URSU عربستان، قراردادی را برای رویداد بین‌المللی فصل 2023 ریاض امضا کرد.

کریستیانو رونالدو به ایران آمد. به گزارش نشریه مارکا، وکلای ایرانی از کریستیانو رونالدو به دلیل در آغوش گرفتن فاطمه حمامی شکایت کردند. بغل کردن زن مجرد در ایران غیرقانونی است و به نقل از رسانه‌های ایرانی مانند رویداد۲۴ و شرق امروز، کریستیانو رونالدو ممکن است در ایران به دلیل رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شود. این حکم برای کریستیانو رونالدو ستاره ۳۸ ساله پرتغالی النصر پس از این‌که شهریور ماه همراه تیمش برای بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر کرد، صادر شده است. تیم کریستیانو رونالدو در آن مسابقه با نتیجه ۰-۲ پیروز شد.

ریاض، پایتخت عربستان سعودی، هر ساله در فصل زمستان میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای تفریحی در جهان است. این رویداد که به فصل ریاض معروف است، از سال 2019 برگزار می‌شود و هر سال پذیرای بازدیدکنندگانی از سراسر جهان است و در آن کنسرت‌ها، رویدادهای ورزشی و سایر رویدادهای فرهنگی منحصر به فرد برپا می‌شود. 

عربستان برای جلب توجه بیشتر کریستیانو رونالدو را به عنوان اسپانسر خود برای این رویداد انتخاب و ترکی آل شیخ رضایت کریستیانو برای امضای قرارداد حامی مالی را جلب کرده است.

رونالدو از زمان ورود به عربستان علاوه بر درآمدزایی از طریق قرارداد با النصر پیشنهادات اسپانسری بیشتری را هم داشته و حالا با این قرارداد درآمد دیگری را هم نصیب خود خواهد کرد.

فصل ریاض در سال 2023 از امروز با یک مراسم افتتاحیه خیره کننده و یک مسابقه بوکس تاریخی بین تایسون فیوری و فرانسیس نگانو آغاز می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pdxma