پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/21 02:08
حادثه مرگبار
کد خبر: 40864

حادثه مرگبار در مزون لباس عروس نیاوران

مرد جوان که همراه همسرش برای خرید از یک مزون به این محل رفته بود، دستخوش حادثه‌ای مرگبار شد.

حادثه مرگبار در مزون لباس عروس. حادثه مرگبار در تهران. علت حادثه مرگبار در مزون لباس عروس. اخبار حوادث. حوادث مرگبار در تهران

همه چیز به حدی سریع و هولناک اتفاق افتاد که هضم حجم فاجعه برای اهالی ساختمان مسکونی در نیاوران سخت بود. ابتدا صدای مهیبی بلند شد، چیزی شبیه زلزله که در یک لحظه ساختمان را لرزاند.

ساکنان این ساختمان که عصر جمعه ۱۹ خرداد امسال در خانه‌هایشان بودند، سراسیمه وارد راه‌پله‌ها شدند. صدای همهمه افراد مضطرب از طبقه اول به گوش می‌رسید. یک نفر فریاد می‌زد و می‌گفت کسی در آسانسور بود. شنیدن واژه آسانسور و حرف‌هایی مثل اینکه اهالی به هم می‌گفتند «برق را قطع‌کن» کافی بود تا کسانی که گیج و مبهوت در حال تماشا بودند، متوجه شوند که آسانسور در حال حرکت رو به بالا سقوط کرده و وجه بد ماجرا این بود که برخی می‌گفتند یک نفر در آسانسور بود!

دلواپسی اهالی ساختمان تمامی نداشت. لحظه‌های سختی برای آنها سپری می‌شد. هر کس احتمال می‌داد شاید یکی از اعضای خانواده‌اش وارد آسانسور شده باشد. همه تلفن به دست داشتند و به عزیزان خود زنگ می‌زدند. بعد نفس راحتی می‌کشیدند، اما اضطراب از نامشخص بودن هویت کسی که داخل آسانسور است، ولوله‌ای در میان اهالی ساختمان انداخته بود.

در همین حال زن جوانی از یک واحد آپارتمان مسکونی بیرون آمد و هاج و واج اهالی را نگاه می‌کرد. یکی از واحدهای مسکونی در خانه خود مزون لباس عروس و لباس شب داشت و گاهی اوقات مشتریانی به خانه‌اش می‌آمدند و در اتاق پرو لباس‌های مورد نظرشان را می‌پوشیدند.

زنی که مضطرب و مبهوت به اهالی چشم دوخته بود هم یکی از مشتریان همین مزون بود. می‌گفت چند دقیقه بیشتر نیست که وارد ساختمان شده و قرار بود همسرش هم بعد از او به مزون بیاید تا لباس مورد نظرش را با کمک او پیدا کنند. او هم مثل بقیه اهالی بسیار دل نگران بود.

امدادگران آتش‌نشانی برای ورود به چاله آسانسور از راه رسیدند و دقایقی بعد پیکر بی‌جان شوهر مشتری مزون را بیرون کشیدند. صدای شیون زن جوان ساختمان را پر کرده بود. اهالی باورشان نمی‌شد که چنین حادثه هولناکی در ساختمان محل زندگی‌شان رقم خورده باشد.

بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار محمدحسین زارعی، بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت و تیم جنایی برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند. جسد با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا معاینات لازم برای تشکیل پرونده قضایی انجام شود.

چنانچه شخصی در رابطه با تعمیر آسانسور مقصر شناخته شود به قصور او در مراجع قضایی رسیدگی خواهد شد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در این پرونده در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در جریان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9xxo