دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/22 15:16
کد خبر: 38361

سپهر حیدری با یک استوری رفاقت صمیمانه اش با این ستاره را فاش کرد + عکس

سپهر حیدری، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، اخیراً با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، از رفاقت نزدیک خود با یکی از ستاره‌های معروف جهان فوتبال خبر داد.

به گزارش رصد ورزشی: سپهر حیدری ، کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس ، یکی از فعال‌ترین پیشکسوتان فوتبال کشورمان در شبکه‌های اجتماعی است. همچنین، او و همسرش آرام جوینده مدتی است به یک زوج اینفلوئنسر در فضای مجازی تبدیل شده‌اند و با انتشار تصاویری از فعالیت‌های روزمره خود در دبی، به سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند.

هر چند این روزها ستاره سابق پرسپولیس به یک منتقد جنجالی در صفحه شخصی اش تبدیل شده و به هر اتفاق فوتبالی در کشور واکنش تندی نشان می دهد.سپهر حیدری با یادداشتی رابطه صمیمانه اش با یک ستاره را لو داددر همین راستا حالا این ملی پوش سابق با انتشار یک استوری عجیب در اینستاگرام اش از رابطه صمیمانه اش با پاتریک کلایورت ستاره سابق بارسلونا پرده برداشته است.

 

او با بازنشر پستی از گلزن برتر تاریخ تیم ملی هلند موفقیت پسرش را با پیراهن باشگاه بارسلونا اسپانیا تبریک گفته است.

گفتنی است که شین کلایورت در ۹ سالگی با امضای قراردادی وارد آکادمی بارسلونا شده و به عنوان سفیر برند نایک برای این کمپانی در حال تبلیغ است.

 
 

بخوانید: عکس/ استایل و تیپ جالب احمدرضا عابدزاده در اروپا

پز جنجالی همسر سپهر حیدری با کادوی فوق لاکچری اش

به گزارش وقت صبح، در روزهای گذشته برخی از رسانه ها مدعی شدند که سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس یک تیم فوتبال در لیگ دسته دوم امارات را خریداری کرده است.

البته انتشار این خبر با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است.  چرا که خرید یک باشگاه فوتبال حرفه ای در کشور امارات هزینه های هنگفتی را به همراه دارد.

از سویی دیگر فعالیت های لاکچری همسر سپهر حیدری در صفحه شخصی اش سبب شده که مخاطبان این زوج به زندگی لوکس و‌ پرزق و برق آنها در دوبی پی ببرند

در همین‌ رابطه حالا آرام جوینده فیلم عجیبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده و از گوشی گرانقیمت اش رونمایی کرده است.

با این وجود برخی از کاربران از این اقدام عجیب همسر حیدری انتقاد کرده اند و کار او را نمایشی و غیرحرفه ای دانسته اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqnej