جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/09 11:54
رپورتاژ
کد خبر: 128537

تناسب اندام با ورزش: با لوازم ورزشی به دنبال سبک زندگی فعال باشید

برای اینکه تناسب اندام و بدن سالمی داشته باشید باید به دنبال سبک زندگی فعال با لوازم ورزشی مناسب باشید. لوازم ورزشی با کیفیت در نوع ورزش کردن شما تاثیر گذار است بنابراین این لوازم را باید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. پویا اسپرت جزو آن دسته از فروشگاه ها می باشد که باکیفیت ترین لوازم ورزشی را در اختیار شما قرار می دهد.

فروشگاه پویا اسپرت یکی از بهترین مراکز فروش لوازم ورزشی با کیفیت است که انواع لوازم هوازی و ایروبیک، سرگرمی، توپی، کوهنوردی، لوازم محافظتی و جانبی را ارائه می کند. ما از سال 1394 با ارائه لوازم ورزشی به تمام نقاط کشور سعی کرده ایم که محصولات با کیفیت بالا و اورجینال را به قیمت مناسب به دست مصرف کننده گان نهایی برسانیم و امیدواریم هیچ شخصی در ایران نباشد که به دلیل نبود وسیله ورزشی مناسب آسیب بدنی داشته باشد و نتواند به آرزوی ورزشی خود دست یابد. شما از لحظه ورود به سایت پویا اسپرت تا خرید محصول مورد نظر، بهترین و راحت‌ترین تجربه خرید اینترنتی را خواهید داشت. در ادامه با معرفی بخشی از فعالیت پویا اسپرت آشنا خواهید شد.

لوازم ایروبیک و بدنسازی

لوازم ایروبیک و بدنسازی ابزارها و تجهیزاتی هستند که برای تمرینات و فعالیت‌های ورزشی به کار می‌روند. این دو دسته از ورزش‌ها به طور کلی تأثیرات مثبتی بر سلامتی بدن دارند، اما هرکدام تا حدودی متفاوتی از لحاظ فعالیت و تمرینات فیزیکی هستند. در پویا اسپرت شما میتوانید انواع بهترین لوازم ایروبیک و بدنسازی را پیدا کرده و خریداری کنید. لوازمی مانند کش تی‌آر‌ایکس، چسب عضله، قمقمه و شیکر، دمبل و وزنه های ورزشی، حلقه لاغری، چرخونک، توپ پیلاتس، مت یوگا، استپ و آجر یوگا، میله بارفیکس، دستکش بدنسازی، طناب و بند یوگا، حوله، رول فوم، میله شنا، چوب ایروبیک، چرخ شکم، نردبان چابکی است. این مرکز در طی 5 سال گذشته یکی از بهترین سایت‌های اینترنتی در حوزه فروش لوازم ورزشی با کیفیت و قیمت مناسب شناخته شده است که انواع تجهیزات ورزش‌های هوازی (ایروبیک و بدنسازی) لوازم محافظتی و غیره را ارائه میکند.

لوازم تناسب اندام
 

توپ های بسکتبال، والیبال، فوتبال
ورزش‌های توپی، ورزش‌هایی هستند که از توپ‌های ورزشی برای انجام حرکات و تمرینات مختلف استفاده می‌کنند. این توپ‌ها می‌توانند توپ‌های فوتبال، بسکتبال و والیبال، تنیس، یا حتی توپ‌های ورزشی خاصی باشند. پویا اسپرت فروشنده انواع توپ های حرفه‌ای و اورجینال فوتبال والیبال و بسکتبال (مناسب سالن، خیابان، ساحل) در جنس چرم ایرانی و خارجی در برندهای ویلسون، مولتن، فاکس، گلد کاپ در سایز ۵ تا ۷ می‌باشد.

لوازم توپی و ورزشی

لوازم بدمینتون و پینگ پنگ
راکت یک وسیله ضروری است که جنس خوب آن در پیروزی بر حریف اهمیت دارد. انواع راکت‌های کاوردار پینگ پنگ شامل: باترفلای، آدرین، دونیک، تاپ تیم، لوکی گرین، گلد کاپ و سانفلکس موجود می‌باشد. توپ تور و گیره میز پینگ پنگ از ملزومات این بازی هستند. توپ پینگ پنگ از سلولئید و پلاستیک نسوز است که در برندهای دونیک، پرستیژ، سوپر استار، فاکس تولید می‌شود. توپ بدمینتون یا شاتل کوک، توپی سبک و مخروطی شکل که متشکل از ۱۶ پر غاز یا پر مصنوعی است. لازم به ذکر است که مدل‌های چراغ‌دار شاتل بسیار زیبا و مناسب بازی های حرفه‌ای بدمینتون هستند. شما میتوانید انواع لوازم راکتی و همچنین توپ های بدمینتون و پینگ پنگ را از پویا اسپرت تهیه کنید. این لوازم بصورت گارانتی به مشتریان فروخته می شود.

دارت
دارت یک ورزش و بازی است که با پرتاب نیزه‌ها به هدف‌های دور از خود انجام می‌شود. این بازی به صورت سنتی به صفحه دایره‌ای با شعاع مشخص (معمولاً 18 اینچ) تقسیم شده است. انجام ورزش دارت باعث تقویت تمرکز و دقت، بهبود و تحرک حرکت بدنی و باعث سرگرمی می شود. برای خرید و بررسی قیمت انواع تیر دارت استاندارد و حرفه‌ای، لوازم جانبی دارت(پر، شفت، تخته مغناطیسی سوزنی و تیغه ای) قوانین و نحوه این بازی به سایت و از بخش محصولات پویا اسپرت دیدن کنید.

لوازم دارت

لوازم شنا
اکثر شما در اوقات فراغت خود علاقه‌مند به شنا در استخر یا در دریا هستید؛ شنا فواید بسیاری از جمله افزایش ضربان قلب، تقویت عضلات بدن، و چربی سوزی دارد. بنابراین استفاده از مایو، کلاه شنای ضد آب، عینک شنا، دماغگیر و گوشگیر اهمیت بسیاری در میزان لذت و رضایت شما دارد. شما می‌توانید برای در امان ماندن از بیماری‌های احتمالی یا باکتری‌ها و برای جلوگیری از سوزش پوست و آلودگی چشم حاصل از آب شور و کلر آب استخر، همچنین جهت دید بهتر در آب، از عینک شنا استفاده کنید. پویا اسپرت علاوه بر محصولاتی که پیش‌تر گفتیم پویا اسپرت ارائه دهنده تمامی لوازم آبی و بادی شنا با کیفیت اصل می باشد.
لوازم آبی و بادی

استخر بادی
یکی از محصولات پرطرفدار سرگرمی بازی کودکان و بزرگسالان در حیاط خانه و باغ ویلا، استخر بادی است که در اندازه‌ها و طرح‌های متنوع تولید می‌شود. استخرهای بادی اینتکس سبک وزن و ضد آب بوده و از PVC با دوام ساخته شده است که با باد پر می‌شود. شما می‌توانید با پر کردن آب استخر به همراه خانواده از تفریحات آبی لذت ببرید و ساعاتی را ریلکس کنید.

لوازم و تجهیزات کوهنوردی

لوازم و تجهیزات کوهنوردی اساسا برای افرادی هستند که به فعالیت‌های کوهنوردی و سفرهای طبیعت دوست دارند. این تجهیزات به طور کلی از جمله تجهیزات مورد نیاز کوهنوردی و کمپینگ، عصای کوهنوردی، فلاسک و لیوان، زیرانداز، دستمال گردن، سوت ورزشی، تل و کش مو، لوازم طبی محافظتی که می‌توانیدتمامی این لوازم را با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه پویا اسپرت خریداری کنید.

لوازم کوهنوردی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mjpmb