شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/28 18:34
مسی | رونالدو
کد خبر: 124985

اخبار ورزشی | حمایت فرگوسن از رونالدو با زدنِ مسی

الکس فرگوسن سرمربی سابق تیم منچستریونایتد، می‌گوید لیونل مسی برخلاف کریستیانو رونالدو توانایی بازی و درخشش در هر تیمی را نداشت.

به گزارش رصد ورزشی : بحث درباره این که بین مسی و رونالدو کدام یک بازیکنی بهتری است و کدام یک بهترین تاریخ است تمامی ندارد. انتخاب بین این دو بازیکن یکی از پر تکرارترین سوال‌هایی است که کارشناسان فوتبال به آن پاسخ می‌دهند. به عنوان مثال، ستاره‌های سابق بارسلونا، گری لینکر و رونالدینیو، به شدت طرفدار مسی هستند. فرانک لمپارد، هافبک و سرمربی سابق چلسی، که ارتباطی با هیچ یک از بازیکنان ندارد، در ابتدا از طرفداران مسی بود اما در سال ۲۰۲۱ به «اورلپ» گفت: من وقتی به نتایج و اعداد واقعی رونالدو و گلزنی در فینال‌های بزرگ و نیمه نهایی فکر می‌کنم، فکر می‌کنم شاید بتوانم به او امتیاز بدهم.

سر الکس فرگوسن هم آشکارا پیوند قوی با رونالدو دارد، زیرا او بدون شک بهترین بازیکنی بود که زیر نظر این سرمربی نابغه اسکاتلندی بازی کرد. او پاسخی جال به این سوال داد: وقتی می‌گویند بهترین بازیکن جهان کیست؟ و بسیاری از مردم به درستی می‌گویند مسی. شما نمی‌توانید این نظر را رد کنید. اما من مطمئن نیستم که مسی بتواند این کار را انجام دهد که در هر تیمی حتی میلوال، کوئینز پارک رنجرز یا دانکستر بازی کند و هت‌تریک کند و گل بزند. رونالدو با هر دو پا بازی می‌کند، او سریع است، در هوا عالی و شجاع است. البته که مسی هم شجاع است. اما من فکر می‌کنم مسی بازیکن بارسلونا است نه تیمی دیگر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mj6kb