دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/24 09:39
محمدرضا گلزار | بهزاد لیتو
کد خبر: 124637

سلفی محمدرضا گلزار در کنار خواننده ممنوعه در دبی | حاشیه جدید برای محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون که این روز‌ها از دنیای تصویر فاصله گرفته است در یک ایونت مسابقات پدل در کنار یک رپر معروف (بهزاد لیتو) عکس یادگاری گرفت.

به گزارش رصد ورزشی :  محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون است محمدرضا گلزار این روز‌ها از دنیای تصویر فاصله گرفته است محمدرضا گلزار در یک ایونت مسابقات پدل در کنار یک رپر معروف (بهزاد لیتو) عکس یادگاری گرفت؛ و این قاب حاشیه‌های زیادی را به دنبال خود برای محمدرضا گلزار داشته است.

بیوگرافی بهزاد لیتو

بهزاد داورپناه، در ۵ اسفند ۱۳۷۰ و در شهر اصفهان به دنیا آمد. دربزرگ او محمدتقی داورپناه، نیکوکار مدرسه‌ساز در ایران است. او از ۱۵ سالگی شروع به نوشتن شعر کرد و آرزو داشت که یک رپر شود. به مرور علاقه اش نسبت به کارش زیادتر شد سپس بخاطر علاقه بسیاری که به موسیقی داشت، تصمیم گرفت که فقط شنونده نباشد و خوانندگی را به‌طور حرفه ایی آغاز کند.

او خوانندگی را از ۱۶ سالگی‌اش (زمانی که در تهران بود) آغاز کرد و زمانی که به دبی رفت، به شکل حرفه‌ای ادامه داد. در ابتدای شروع فعالیتش، عضو گروه پایدار شد و سپس با انتشار آهنگ‌هایی مانند «فوق‌العاده»، «فردا (ریمیکس)» و «دادیم رفت تو رو»، باعث بیشتر شناخته شدنش شد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mj6j5