پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/06 09:08
سیدحسین حسینی | استقلال
کد خبر: 123513

غوغای ستاره استقلال و نکونام | هیچ کس به گرد پای سیدحسین حسینی نمی رسد

سیدحسین حسینی در هفتمین بازی فصل خود توانست برای پنجمین بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

سیدحسین حسینی دروازه‌بان شماره یک استقلال به روند خوب خود در لیگ بیست و سوم ادامه داد سیدحسین حسینی توانست با بسته نگه داشتن دروازه خود در مصاف با آلومینیوم اراک رکورد خود در ثبت کلین‌شیت را ارتقا بدهد. سیدحسین حسینی در هفتمین بازی متوالی در لیگ برتر پیراهن استقلال را پوشید سیدحسین حسینی توانست به عنوان یک بزرگتر در زمین موثر واقع شود. سیدحسین حسینی در طول بازی با آلومینیوم با تلاش زیاد توانست روی خروج‌های خود و البته واکنش‌های به موقع و سریع مناسب عمل کند و در نهایت هم دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

کاپیتان آبی‌پوشان حالا در 7 مسابقه‌ای که برای استقلال بازی کرده، 5 بار دروازه خود را بسته نگه داشته و از این حیث در صدر جدول بهترین گلرهای لیگ برتر قرار گرفته است.


اگرچه علیرضا بیرانوند در بازی این هفته پرسپولیس مقابل ملوان شانس دارد تا او نیز برای پنجمین بار در این فصل دروازه‌اش را بسته نگه دارد، اما حسینی فعلا به تنها با 5 کلین شیت در صدرجدول بهترین گلرها قرار دارد و با تلاش زیاد امید دارد رکورد خود را ارتقا بدهد و شرایط بهتری را برای استقلال ایجاد کند.


بی شک نقش سیدحسین در موفقیت‌های اخیر استقلال مشهود است؛ او به عنوان یک دروازه‌بان ملی‌پوش و باتجربه یکی از مردان مورد اعتماد جواد نکونام است که با ادامه روند کنونی می‌تواند در مسیر رسیدن به جام قهرمانی به تیمش کمک شایانی انجام بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m9rzj