شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/09/01 07:53
پرسپولیس | مهدی ترابی
کد خبر: 125107

بهترین خبر ممکن برای پرسپولیس پیش از دیدار با النصر | ستاره یحیی غوغا به پا کرد

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس نمایش کم‌نقص و موثری در دیدار با ازبکستان داشت.

به گزارش رصد ورزشی : ستاره ملی‌پوش پرسپولیس به تازگی از بند مصدومیت رها شده است ستاره ملی‌پوش پرسپولیس نمایش کم‌نقص و موثری در دیدار با ازبکستان داشت. تیم ملی فوتبال ایران با پنج بازیکن لیگ برتری در ترکیب اولیه، دیدار حساس روز گذشته در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ازبکستان را آغاز کرد که یکی از آنها مهدی ترابی ستاره ملی‌پوش پرسپولیس با حضور در پست وینگر چپ بود تا محمد محبی به سمت راست زمین برود.

ترابی که پس از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران در سه مسابقه مقابل کنیا، افغانستان و قرقیزستان به میدان رفته بود، در اردوی گذشته برابر آنگولا در ترکیب ثابت قرار گرفت که توانست دو پاس گل از چهار گل ایران را بدهد و دیروز هم در جریان دیدار با ازبکستان دوباره نمایش درخشانی داشت.

این ستاره پرسپولیس که علاوه بر دیدار مقابل آنگولا، در مسابقه با قرقیزستان در تورنمنت کافا هم یک پاس گل داده و یک پنالتی گرفته بود، دیروز برابر ازبکستان پرتلاش و دونده ظاهر شد که درخشش او این بار منجر به گل نشد، اما همکاری‌اش با سامان قدوس و دو مهره خط هجومی (مهدی طارمی و سردار آزمون) جالب توجه بود.


در شرایطی که علیرضا جهانبخش دور از فهرست تیم ملی بود، مهدی ترابی با عملکرد درخشان خود مقابل ازبکستان خیال قلعه‌نویی را از این پست راحت کرد و با فرارهای سریع، موقعیت‌سازی و ارسال از کنار زمین نشان داد مهره خطرناکی در خط حمله ایران خواهد بود و با این آمادگی می‌تواند به تیم ملی هم کمک کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dvxyq