سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/09/05 10:42
یحیی گل محمدی | پرسپولیس
کد خبر: 125307

اتفاقات عجیب در پرسپولیس پیش از دیدار با النصر | یحیی گل محمدی در صورت باخت از پرسپولیس اخراج می شود؟

با اینکه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سفر به عربستان منصرف شد اما دو عضو هیات مدیره این باشگاه همراه تیم به ریاض رفتند.

به گزارش رصد ورزشی :اشتباه مدیران پرسپولیس باعث ناراحتی یحیی گل محمدی شده است. یحیی گل محمدی برای سفر به عربستان برنامه ریزی کرده بود  یحیی گل محمدی قصد داشت تیمش را چند روز زودتر به عربستان ببرد تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی ریاض وفق پیدا کنند و چند جلسه تمرینی را هم در این کشور برنامه ریزی کرده بود. همچنین  یحیی گل محمدی می خواست با حضور در ورزشگاه مرسول پارک از نزدیک شاهد آخرین بازی النصر پیش از بازی با پرسپولیس باشد.
در شرایطی که قرار بود رضا درویش در عربستان حاضر باشد و بازی النصر مقابل پرسپولیس را از نزدیک تماشا کند و هیچ کدام از اعضای هیات مدیره به این سفر نروند اما با تغییر تصمیم مدیران باشگاه،عکس این قضیه اتفاق افتاد.

امروز کاروان پرسپولیس در شرایطی راهی ریاض شد که خبری از مدیرعامل باشگاه در هواپیمای تیم نبود اما دو عضو هیات مدیره با تیم همسفر شدند.

حسین شهریاری و پیمان حدادی ،رئیس و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این سفر سرخ‌ها را همراهی خواهند کرد و حالا فرصت مغتنمی نصیب اعضای تیم شده تا درباره ماجرای جریمه ده درصدی و ابهامات این ماجرای پرحاشیه از آنها سوال کننند هر چند شاید به خاطر شرایط تیم و حساسیت بازی با النصر هیچ کس در این باره سراغ آنها نرود.

گفتنی است  با حضور دو عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در عربستان رضا درویش هم در تهران مانده تا به امور باشگاه رسیدگی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dvxlj