جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/29 04:33
مهدی طارمی | پورتو
کد خبر: 124955

خبری جالب درباره مهدی طارمی | مهدی طارمی کجا می رود ؟

مدیران اینتر در نظر دارند پیش از فرا رسیدن تابستان برای خرید مهدی طارمی از پورتو اقدام کنند.

به گزارش رصد ورزشی :مهدی طارمی جند سالی است در پورتو خوب بازی می کند و چند بار هم آقای گل شده است این فصل زمزمه حضور مهدی طارمی در میلان به گوش می رسید اما پورتو به مهدی طارمی اجازه جدایی نداد  مهدی طارمی در نقل‌وانتقالات تابستانی مورد توجه باشگاه‌های اینتر و میلان قرار گرفته بود اما برای مهدی طارمی انتقال به هیچ‌کدام از این تیم‌ها در تابستان ۲۰۲۳ میسر نشد.

احتمال حضور مهدی طارمی در اینتر هر روز پررنگ‌‎تر از قبل می‌شود و با توجه به نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات ژانویه، رسانه‌های ایتالیایی تقریبا هر روز یک احتمال جدید درباره وضعیت این بازیکن ملی پوش مطرح می‌کنند.

همه نگاه‌ها به خط حمله اینتر است. با حذف دو بازیکن اصلی یعنی لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام، اینتر نتوانست روی مهاجمان ذخیره خود حساب زیادی باز کند.

الکسیس سانچز و مارکو آرناتوویچ نتوانستند اثری از خود به جای بگذارند و جدا از گل اول مقابل سالزبورگ و پاس گل دوم مقابل مونتزا، نتوانستند فضای مناسبی در زمین پیدا کنند و در مجموع تا به امروز تنها 549 دقیقه بازی کرده‌اند.


به همین دلیل در اینتر آن‌ها به دنبال گزینه جدیدی در خط حمله هستند و به بررسی گزینه‌های موجود در بازار ادامه می‌دهند.

همان‌طور که در روزنامه امروز توتو اسپورت گزارش شده، امکان خرید مهدی طارمی دوباره زنده شده است. از نظر اینتر جذب مهاجم پورتو در ژانویه بیشتر ایده‌آل خواهد بود تا اینکه ماه ژوئن به عنوان بازیکن آزاد در دسترس باشد.

اگرچه اینتر در زمستان باید رقمی برای رضایت‌نامه این بازیکن بپردازد اما اعتقاد آن‌ها بر این است که در تابستان فضای دشواری برای خرید طارمی به عنوان بازیکن آزاد وجود دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dvegd