جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/14 07:48
مهدی طارمی | پورتو
کد خبر: 122054

شایعه عجیب در مورد مهدی طارمی در پورتو | مشکل عجیب ستاره تیم ملی ایران

تیم پورتو در مصاف با بارسا نمایش خوبی داشت اما در نهایت یک بر صفر بازنده شد.

مهدی طارمی در مقابل بارسا یکی از بهترین ها بود . شایعه عجیب درباره مهدی طارمی به گوش می رسد. مهدی طارمی قرار بود امسال به اینتر برود. پورتو در حالی در برابر بارسا با یک گل شکست خورد که داور یک پنالتی به سود این تیم را با VAR برگرداند. هم چنین مهدی طارمی با یک برگردان زیبا دروازه بارسا را باز کرد که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید. در غیر اینصورت گل مهدی طارمی تبدیل به یکی از زیباترین گل‌های لیگ برتر می شد.

البته سرمربی پورتو از داوری گلایه کرد و گفت: ما در دیدار برابر بارسلونا، با چیزی فراتر از یک باشگاه بازی کردیم. شما همه چیز را دیدید. من در مورد داوری صحبت می کنم، قبلا هم گفته بودم که در اروپا کوچک هستیم و خیلی به من انتقاد کردند.

اشاره سرمربی پورتو به پنالتی به روی مهدی طارمی بود. اما بعد از این بازی در فضای مجازی برخی تماشاگران پورتو از پاس ندادن به مهدی طارمی در موقعیت‌های بهتر نسبت به دیگر مهاجمان گلایه کردند و نوشتند بازیکنان پورتو خیلی علاقمند نیستند در موقعیت بهتر به مهدی طارمی پاس بدهند. شاید به این دلیل که این مهاجم به زودی اردوی پورتو را ترک می کند.

مهدی طارمی هیچ واکنشی در برابر این قضاوت تماشاگران پورتو نداشته است. ضمن اینکه او همواره در تیم پورتو یکی از بهترین مهاجمان و یکی از بهترین پاسورها بوده است.

جالب اینجاست اگر داور پنالتی پورتو را در مصاف با بارسا تایید می کرد قرار نبود مهدی طارمی پنالتی بزند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bpogv