پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/15 03:10
سپهر حیدری | استقلال | پرسپولیس
کد خبر: 124054

عکس| حاشیه جدید سپهر حیدری | کاپیتان سابق پرسپولیس سرپرست استقلال را شست و پهن کرد

مدافع سابق پرسپولیس در فضای اینستاگرام پاسخ تندی به سرپرست تیم فوتبال استقلال داد.

به گزارش رصد ورزشی : سپهر حیدری چارلنگی (زادهٔ ۲۹ خرداد ۱۳۵۹) بازیکن فوتبال سابق اهل ایران با اصالت پشتکوه بختیاری است. سپهر حیدری در فصل ۸۶–۸۷ در حالی که کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست سپهر حیدری توانست همراه با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد. سپهر حیدری در سال ۱۳۹۰ به باشگاه فوتبال مس کرمان پیوست، وی در سال ۱۳۹۱ به تیم سابق خود باشگاه فوتبال ذوب‌آهن بازگشت.

 

علی سامره سرپرست تیم استقلال در پایان بازی این تیم مقابل شمس آذر و در میکسدزون ورزشگاه، در گفتگو با خبرنگاران مصاحبه ای را علیه پرسپولیس انجام داد که حالا با واکنش سپهر حیدری مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس مواجه شده است.

سپهر حیدری نوشت:

 چقدر مایه تاسف هستش که یک بازیکن قدیمی که الان یک پستی در یک باشگاه داره و من تا حالا یک مصاحبه ازش ندیدیمکه راجع به پرسپولیس صحبت کنه و صداش نلرزهمیاد این قدر سطح پایین جلوی دوربین صحبت می کنه که زیر ما هستند و ...
واقعا باید تاسف خورد که بازیکنان بزرگی تو این 2 باشگاه هستند که از لحاظ درک فنی وكلاس وصحبت کردن هزار-هیچ جلوتر هستند الان تو خونشون هستند بعد یک نفر مثل ایشون میاد این قدر سخیف صحبت می کنه که 4 تا هوادار تو فضای مجازی براش استوری بزارن و ...
من فقط یک سوال دارم ازش:
اگر شما همش بالای سر ما هستید چرا پس بهتون جام نمیدند؟ پس چرا تو ۷ سال ۱خیر 6 بار پرسپولیس جام رو بالای سر برده ؟ مگه به تیم های پایین جدول هم جام میدند؟
نکنه جدول رو وارونه میبینی؟ جدا از افتخارات و بزرگی پرسپولیس که با اختلاف بزرگ ترین باد و پرطرفدارترین تیم آسیاست.هرچی اسطوره بزرگ و لژیونر تو فوتبالمون داریم که همه بازیکن پرسپولیس بودند که خیلی هاشون افتخار و اعتبار فوتبال ما در دنیا هستند. کی یک نفر از باشگاه شما توسط فیفا برای یک مراسک دعوت شده که تو سالن باشه ؟ چه برسه مثل علی دایی و ...قرعه کشی جام جهانی و ... رو هم برگزار کنه. کدوم بازیکن شما داشتید که قبل رفتن به اروپا و بازی در یک تیم بزرگ در تیم شما بازی کرده باشه؟ منظورم تیم بزرگ هستش نه هر تیمی؟ ما این قدر اسطوره داریم که در اروپا آقایی کردند و می کنند که ممکنه اگر بخوام نام ببرم از قلم بیوفته اسمشون. در پایان این فوتبال ارزش این رو نداره به بزرگ تر خودش بی احترامی کنه که شاید اینجوری جلوی 4 تا هوادار خودشیرینی کنه. همون آقا یحیی که بهش بی احترامی میکنید پرافتخارترین مربی لیگ برتر هستش با 10 جام ما 50 میلیون پرسپولیسی همه یحیی هستیم و اجازه نمیدیم کسی به یحیی و پرسپولیس بی احترامی کنه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bplpd