یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/16 06:07
استقلال | تراکتور | استقلال و تراکتور
کد خبر: 124154

کمک بزرگ داور به استقلال پیش از دیدار با تراکتور | خبر خوش برای نکونام ار اردوگاه سرخ رسید

بازبینی‌های مربوط به اخطار و سپس اخراج ریکاردو آلوز در بازی تراکتور - نساجی اثبات کرد که امیرسامان سلطانی در روز پرخطایش به این بازیکن کارت اشتباه داده است.

به گزارش رصدورزشی : استقلال این هفته با تراکتور بازی دارد و هواداران استقلال امیدوار به برد استقلال برابر تراکتور هستند اما پیش از مسابقه داور کمک خوبی به استقلال کرد. در‌ صحنه‌ای که منجر به اخطار اول به ریکاردو آلوز و سه اخطاره شدن اون و محرومیت از دیدار برابر استقلال شد، فرشید اسماعیلی پس از خطای شدید روی آلوارو خیمنز که می‌توانست منجر به اخراجش شود، در صحنه‌ای که ریکاردو آلوز قصد داشت او را از محل کاشتن توپ دور کند، به پشت دست ریکاردو زد اما داور به جای اخطار به بازیکن سرشناس نساجی به ریکاردو آلوز کارت زرد داد.

آلوز در برنامه فوتبال برتر گفت: من به هیچ وجه هیچ حرکتی انجام ندادم که مستحق دریافت اخطار باشد و داور در این زمینه غیرمنصفانه تصمیم گرفت.


اما آلوز در توصیف صحنه بعدی که داور اقدام به اخراج مستقیم او به دلیل خطا روی همین فرشید اسماعیلی کرد و در دوربین‌های تلویزیونی چیزی از آن قابل تشخیص نبود، گفت: خطا کردم اما خطایم در حدی نبود که کارت قرمز داشته باشد. من هیچ ضربه‌ای به بازیکن نساجی نزدم اما با بدنم مانع از حرکت او شدم که داور می‌توانست به من کارت زرد بدهد اما کارت قرمز به هیچ وجه منصفانه نبود. 

آلوز تاکید کرد تراکتور بزرگتر از این است که به یک بازیکن وابستگی داشته باشد و بنابراین اخراج او چیزی را در دیدار پیش رو مقابل استقلال تغییر نخواهد داد. البته او در ابتدای صحبت‌هایش به نوعی حرف زد که انگار نقشه‌ای برای محرومیت او از بازی استقلال وجود داشته است


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bplje