جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/20 03:30
پرسپولیس | بازیکنان پرسپولیس
کد خبر: 124327

مشکل بزرگ پرسپولیس و یحیی فاش شد | بازیکنان پرسپولیس با مشکل بدنی مواجه هستند

به نظر می رسد بازیکنان پرسپولیس با مشکل بدنی مواجه هستند.

به گزارش رصد ورزشی پرسپولیس در سه بازی اخیر مساوی کرد پرسپولیس در تاجیکستان برد را با مساوی عوض کرد تا هواداران پرسپولیس نگران شوند پرسپولیس در بازی های اخیر خود نتایج خوبی نگرفت و همین موضوع هم باعث شد استقلال جای این تیم را در صدر جدول لیگ بگیرد و هم شرایط صعود این تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گره بخورد. یکی از نکات قابل توجه در بازی های اخیر پرسپولیس مربوط به وضعیت بدنی بازیکنان این تیم بود. هرچند در بازی مقابل استقلال تاجیکستان تعدادی از بازیکنان پرسپولیس سرماخورده بودند، ولی مشکل بدنی پرسپولیسی ها در بازی های قبلی هم به چشم می آمد.

پرسپولیس نه درنیمه دوم  بازی با ملوان و نه نیمه دوم مسابقه با استقلال تاجیکستان، کیفیت خوبی ارائه نکرد و در بازی با صنعت نفت هم در آخرین دقایق بازی گل تساوی را دریافت کرد. بازیکنان پرسپولیس در اواخر این بازی ها توان پرس کردن نداشتند و نمی توانستند بازی همیشگی خودشان را نشان دهند. از همین رو این سوال برای  هواداران پرسپولیس مطرح می شود که آیا تیمشان مشکل بدنی دارد و آیا در تمرینات پیش فصل بدنسازی خوبی نکردند.

موضوعی که انتقادات را به سمت مربی بدنساز اسپانیایی پرسپولیس می برد. حتی مصدومیت های پرتعداد پرسپولیسی ها در این فصل هم انتقاداتی را متوجه لوسادا کرده بود و حال باید دید او چه توضیحی در این خصوص می دهد و دلیل مشکل پرسپولیس در نیمه های دوم بازی ها چیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48rwpa