جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/18 14:48
مهدی قائدی | ازدواج مهدی قائدی | همسر مهدی قائدی
کد خبر: 38199

ببینید | مهدی قائدی در آغوش متعصب استقلالی | ساپینتو اختلافش را با مهدی قائدی به رخ کشید !

تصویر جنجالی از ساپینتو و مهدی قائدی بعد از برد استقلال جنجالی شد

به گزارش رصدورزشی : مهدی قائدی بعد از گل خوشحالی خاصی از خودش نشان داد . مهدی قائدی بعد از تعویض خودش توسط ساپینتو بنظر عصبی می رسید اما بعد از برد بازی ساپینتو مهدی قائدی را بغل کرد که سوژه داغ عکاسان شد . این عکس ها شایعات اختلاف مهدی قائدی و سرمربی استقلال را پایان داد .

مهدی قائدی

خوشحالی مشترک ساپینتو و قایدی خیلی زود به حواشی مخابره شده از اراک پایان داد.

تیم فوتبال استقلال در یکی از نفس‌گیرترین بازی‌های فصل خود موفق شد آلومینیوم اراک، تیم سخت‌باز این فصل را در خانه خودش شکست دهد و جایگاه دوم جدول را از رقیب همشهری پس بگیرد.

این برد در شرایطی به دست آمد که مهدی قایدی، فوق ستاره استقلال، پس از ثبت یک گل تکراری از لحاظ نحوه به ثمر رسیدن آن، در دقایق پایانی بازی از زمین مسابقه خارج و جای خود را به رضا میرزایی داد.

مهدی قائدی

تصمیمی که باعث شد تا این بازیکن برای لحظاتی اصطلاحا "پکر" شده و با دلخوری‌ای نصفه‌و‌نیمه با روی ماتا، دستیار ساپینتو صحبت کند. در این لحظات به نظر می‌رسید که قایدی از تعویض خودش ناراحت شده و شاید از دست ساپینتو نیز دلخور باشد.

اما تصاویر امیرحسین خیرخواه از لحظات شادمانی استقلالی‌ها پس از پایان بازی نشان می‌دهد میانه قایدی و ساپینتو نه‌تنها شکراب نشده، بلکه رابطه این دو چهره دوست‌داشتنی اردوگاه آبی در گرم‌ترین حالت ممکن قرار دارد.

مهدی قائدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qoan