چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/27 09:58
یحیی گل محمدی | پرسپولیس
کد خبر: 124803

آب پاکی یحیی گل محمدی روی دست رضا درویش | خبر خوش برای پرسپولیسی ها رسید

خلاف شایعات روزهای اخیر یحیی گل محمدی در پرسپولیس ماندنی است.

به گزارش رصد ورزشی :  یحیی گل محمدی در چند بازی اخیر نتایج خوبی نگرفته است یحیی گل محمدی در بازی دیروز مقابل سپاهان باخت حال زمزمه های اخراج یحیی گل محمدی به گوش می رسد حتی خبر استعفای یحیی گل محمدی  هم به گوش رسید ما خلاف شایعات روزهای اخیر یحیی گل محمدی در پرسپولیس ماندنی است.

 اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در تمرین روز چهارشنبه که به نامه سرگشاده آن ها انجامید با توجه به بازتابی که در رسانه ها و فضای فوتبال ایران داشت باعث شد در همان دقایق از لابلای خبرهایی که برخی خبرنگاران حاضر در تمرین مخابره می کردند شایعاتی پیرامون استعفای احتمالی گل محمدی به گوش برسد.

این در حالی است که یحیی گل محمدی با وجود گلایه هایی که از وضعیت موجود دارد تمایلی به استعفا از سرمربیگری پرسپولیس نداشته و همچنان به کار خود در رقابت های پیش رو ادامه خواهد داد.

یحیی گل محمدی که طی چند سال اخیر با نتایجی که کسب کرده نشان داده یکی از شایسته ترین مربیان فوتبال ایران است قطعا با بازگشت تمرکز از دست رفته می تواند باز هم همان نتایج فصل قبل را کسب کرده و همین موضوع باعث امیدواری هواداران پرسپولیس است چرا که روند نتایج پرسپولیس در سال های اخیر نشان می دهد پرسپولیس اگرچه در نیم فصل اول چندان در قواره یک قهرمان ظاهر نشده اما در نیم فصل دوم با برطرف کردن نقاط فنی و روحی همواره به عنوان قهرمانی رسیده است. عنوانی که یحیی نشان داده راه های رسیدن به آن را خوب بلد است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48bedl