چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/09/19 08:03
رپورتاژ آگهی/
کد خبر: 125503

گوشی S23 FE قاتل پرچم‌دارها

در این مقاله به طور کامل به معرفی گوشی سامسونگ اس ۲۳ اف‌ ای پرداختیم. این گوشی با طراحی به روز و جدید یک تلفن همراه خوش دست و مناسب است. صفحه نمایش با جزئیات و ترکیب رنگ خوب، پردازنده مناسب و دوربین‌های پیشرفته از جمله ویژگی‌های این تلفن همراه هستند که خریداران را ترغیب می‌کند تا هر چه سریع‌تر آن را خریداری کنند.

معرفی گوشی‌های جدید همیشه برای علاقه مندان به تکنولوژی و دنیای موبایل، یک رویداد مهم و جذاب است. اما وقتی به گوشی S23 FE از شرکت بزرگ سامسونگ نگاه می‌کنیم، متوجه خصوصیات بسیار جالب و قابل توجه این دستگاه می‌شویم. با دارا بودن صفحه نمایش بزرگ، دوربین‌های پیشرفته، عملکرد قدرتمند و طراحی زیبا، گوشی S23 FE یک انتخاب عالی برای کاربران حرفه‌ای و علاقه مندان به تکنولوژی است. پس از انتشار این تلفن همراه با ویژگی‌های منحصر به فردش، بسیاری از منتقدان آن را با برخی از پرچمداران مقایسه کردند. زیرا این گوشی با کیفیتی مشابه پرچمداران اما با قیمت کمتر عرضه شد. بنابراین اگر هنگام خرید تلفن همراه قیمت گوشی برای شما اهمیت زیادی دارد؛ می‌توانید روی این تلفن همراه هوشمند حساب ویژه‌ای باز کنید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید زیرا می‌خواهیم بیشتر درباره ویژگی‌های گوشی اس ۲۳ اف‌ای صحبت کنیم.

 

بررسی کامل گوشی S23 FE

اکثر کاربرانی که طرفدار برندهایی مانند شیائومی، هواوی و... هستند به علت قیمت مناسب این تلفن‌های همراه در برابر برند سامسونگ اغلب ترجیح می‌دهند از این برندهای چینی استفاده کنند. اگر از نظر شما قیمت گوشی شیائومی مناسب‌تر از گوشی‌های سامسونگ است باید بگوییم که حداقل این مورد درباره گوشی اس ۲۳ اف ای صدق نمی‌کند. زیرا این تلفن همراه هوشمند در کنار امکانات خوب خود قیمت مناسبی دارد. در ادامه به طور کامل به بررسی این گوشی پرداخته‌ایم:

 

بررسی طراحی گوشی S23 FE

در نسل نوین گوشی‌ها، تغییرات چشمگیری در طراحی ظاهری دیده می‌شود. طراحی جدید گوشی سری S23 با منحنی‌های زیبا و نمایی بی‌نظیر از دوربین، تفاوت‌های چشمگیری با مدل‌های قبلی دارد. پشت گوشی از جنس شیشه با پوشش Gorilla Glass 5 ساخته شده است که علاوه بر زیبایی، مقاومت بیشتری نیز دارد. این طراحی مات و ضداثر انگشت است و از جذب لکه یا گرد و خاک جلوگیری می‌کند. فریم این گوشی از آلومینیوم ساخته شده و با اینکه لبه‌های تیزی دارد، اما منحنی زیبای طراحی‌اش باعث شده استفاده از آن به راحتی باشد.

 

 

دکمه‌های پاور و کم و زیاد کردن صدا در لبه راست گوشی قرار دارند و در بالای آن، میکروفون و درگاه سیم‌ کارت به چشم‌ می‌خورند. این گوشی از دو سیم‌ کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. سمت چپ گوشی کاملاً تمیز و بدون هیچ دکمه‌ای است. در پایین گوشی، اسپیکر اصلی، میکروفون و پورت USB-C قرار دارند. این گوشی از گواهی IP68 برخوردار است که نشان می‌دهد مقاومت آن در برابر نفوذ آب تا عمق 1.5 متر و تا 30 دقیقه را دارد.

 

بررسی نمایشگر گوشی S23 FE

در بخش صفحه نمایش گوشی S23 FE، از پنل با اندازه 6.4 اینچ و نوع Dynamic AMOLED 2X استفاده شده است. این پنل دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و قابلیت +HDR10 است. این ترکیب باعث می‌شود که تصاویری با کیفیت بسیار خوب و جذاب به نمایش درآیند. همچنین دقت تصویر بالا و روان بودن حرکت در بازی‌ها و فیلم‌ها به شما ارائه می‌شود. روشنایی نمایشگر نیز 1450 نیت است که موقع استفاده در محیط‌های روشن، مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند.

 

بررسی دوربین گوشی S23 FE

یکی از مؤلفه‌های حیاتی در جذابیت گوشی‌ها، بخش دوربین است. شرکت‌ها با تمرکز ویژه بر این بخش، سعی در ایجاد بهبودهای چشمگیر در دوربین‌های گوشی دارند. در گوشی S23 FE، سامسونگ از یک لنز اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل استفاده کرده است که تقریبا همان سنسوری است که در گوشی S23 استفاده شده است. بقیه لنزهای پشتی شامل لنز 8 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و لنز 12 مگاپیکسلی التراواید هستند. عکس‌های گرفته شده از طریق لنز اصلی به طور پیش ‌فرض دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی هستند و دارای کیفیت بسیار بالا بوده و جزئیات زیادی با رنگ‌های جذاب و زنده به تصویر می‌بخشند.

امکان فیلمبرداری با کیفیت 8K و 24 فریم در ثانیه و همچنین 4K با 60 فریم در ثانیه در این گوشی وجود دارد. کیفیت فیلم‌برداری همه لنز‌ها بسیار عالی است، اما لنز اصلی بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد. از نظر کیفیت دوربین در شرایط نوری کم، این لنز عملکرد مشابهی با گوشی S22 دارد و شما قادر خواهید بود تا فیلم‌های دارای جزئیات دقیق و رنگ‌های زنده و جذابی را ضبط کنید.

 

بررسی سخت افزار گوشی S23 FE

تکنولوژی گوشی s23fe سامسونگ در بازارها با دو سیستم پردازشگری متفاوت به کاربران ارائه می‌شود. در حالی که در آمریکا، این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می‌شود، در سایر بازارها از تراشه اگزینوس 2200 استفاده می‌شود. در بازار ایران نیز نسخه‌ این گوشی با تراشه اگزینوس عرضه شده و بررسی‌های مختلفی بر روی این نسخه انجام شده است. اگزینوس 2200 که قبلاً در سری S22 استفاده شده بود، با مشکلاتی از جمله مصرف بالای انرژی و داغ شدن زیاد مواجه بود. با این حال، سامسونگ با بهره‌ گیری از یک سیستم خنک ‌کننده قوی‌تر، توانسته است این مشکلات را در گوشی S23 FE تا حدی رفع کند. این اقدامات باعث شده است که مشکلات داغ شدن بیش از حد و کاهش عملکرد در استفاده‌ طولانی مدت، به حداقل برسد. با این حال، همچنان گوشی ممکن است در زمان استفاده‌ بلندمدت و حین بازی‌های سنگین، گرم شود اما تأثیر زیادی بر عملکرد آن نخواهد داشت.

 

 

بررسی قدرت نرم افزاری و رابط کاربری گوشی S23 FE

با استفاده از این گوشی، تجربه هیجان ‌انگیزی از راه اندازی برنامه‌ها و ورود به سیستم عامل دنیای خود پردازنده گرافیکی Xclipse 920 شرکت AMD تقدیم شما خواهد شد. این پردازنده از تکنولوژی Ray Tracing پشتیبانی می‌کند و با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI ۵.۱ بهره می‌برد که تجربه منحصر به فردی از امکانات شخصی‌ سازی را فراهم می‌کند. همچنین سامسونگ اعلام کرده که تا ۴ سال به‌ روزرسانی نرم ‌افزاری اندروید و تا ۵ سال به‌ روزرسانی امنیتی را پشتیبانی خواهد کرد. این موارد باعث ایجاد تجربه روزانه بهتری برای شما خواهند شد.

 

بررسی باتری گوشی S23 FE

شرکت سامسونگ در بخش باتری گوشی جدید خود، از ظرفیت و آداپتور نسل قبلی استفاده کرده است. اما شارژدهی و سرعت شارژ گوشی ممکن است برای برخی کاربران ناامید کننده باشد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در استفاده روزمره حدود یک روز شارژدهی دارد، اما با استفاده سنگین ممکن است نیاز به شارژ مجدد پیدا کنید. برای شارژ کردن گوشی، نیاز به آداپتور 25 واتی دارید که در جعبه گوشی قرار ندارد و باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید.

 

بررسی اسپیکر گوشی S23 FE

در این گوشی یک اسپیکر استریو استفاده شده که صدای بلند و با کیفیت مناسبی را پخش می‌کند، اما بالانس صدا خیلی خوب نیست. در واقع عملکرد آن در مقایسه با گزینه‌های مشابه ضعیف‌تر نیست، اما از جک 3.5 میلی متری پشتیبانی نمی‌کند و برای استفاده باید از تبدیل تایپ سی یا هدست بلوتوثی استفاده شود. اگر از بلوتوث نسخه 5.3 استفاده کنید، می‌توانید تجربه‌ای با تاخیر کم و مصرف انرژی کمتری داشته باشید.

 

سخن پایانی

در این مقاله به طور کامل به معرفی گوشی سامسونگ اس ۲۳ اف‌ ای پرداختیم. این گوشی با طراحی به روز و جدید یک تلفن همراه خوش دست و مناسب است. صفحه نمایش با جزئیات و ترکیب رنگ خوب، پردازنده مناسب و دوربین‌های پیشرفته از جمله ویژگی‌های این تلفن همراه هستند که خریداران را ترغیب می‌کند تا هر چه سریع‌تر آن را خریداری کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48b8ya