شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/13 12:05
محمد قنبری | استقلال | تراکتور
کد خبر: 124000

کری ستاره تراکتور برای استقلال | این ستاره قاتل آبی ها می شود؟

محمد قنبری می‌گوید امیدوار است که همچون بازی فصل گذشته دروازه استقلال را باز کند.

به گزارش رصد ورزشی :استقلال این هفته با تراکتور بازی دارد مهدی شیری ستاره تراکتور پیش از دیدار با استقلال از استقلال زهر چشم گرفت. این ستاره حسابی پیش از دیدار با استقلال درخشید. 

محمد قنبری فصل گذشته سه گل به تیم استقلال زد تا چهره موفق تراکتور در مقابل حریف آبی‌پوش لقب بگیرد. او در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این دیدار می‌گوید: بازی خیلی سختی داریم و این دیدار اهمیت بسیار زیادی هم برای ما در جدول دارد و امیدوارم که با حمایت هواداران بتوانیم این بازی را ببریم. ما همه توانمان را خواهیم گذاشت و اگر من هم فرصت بازی داشته باشم، مطمئن باشید که با انگیزه بالایی به میدان خواهم رفت.

او در مورد سه گلی که به استقلال زد، گفت: به هر حال این برای گذشته است و من هم به بازی‌های قبلی فکر نمی‌کنم، چون به هر حال باید نگاهمان به آینده باشد. خوشحالم که دو گل باعث شد که در تبریز سه امتیاز را کسب کنیم و‌ای کاش آن یکی گل هم منجر به برد تراکتور می‌شد. من بازیکن تراکتور هستم و کاملا خودم را متعهد به این تیم می‌دانم و تمام تلاشم را هم برای موفقیت تیم می‌کنم، البته گل زدن به تیم بزرگ استقلال برای هر فوتبابیستی مهم است.

وی در مورد واکنش هواداران استقلال به سه گلش توضیح داد: من واقعا ندیدم که هیچ واکنش بدی نشان بدهند یا چیزی در اینستاگرام بگویند که واقعا برای من جالب بود، چون فرهنگ آن‌ها را نشان می‌داد و ثابت می‌کرد که این تیم واقعا جزو بزرگترین تیم‌های ایران است. جا دارد از این بابت از آن‌ها تشکر هم بکنم، چون برای خودم خیلی جالب بود.


قنبری با اشاره به نیمکت‌نشینی‌اش گفت: آقای خمس در مورد ترکیب تصمیم می‌گیرد و مسئولیت با ایشان است و من هم به عنوان بازیکن تابع کادرفنی هستم. بازی در تراکتور مایه افتخار است و هر زمانی که لازم باشد من بازی خواهم کرد. به هر حال هر بازیکنی دوست دارد که بازی کند و واقعا فکر نمی‌کنم فوتبالیستی باشد که اینطور فکر نکند. حالا تصمیم ایشان است و امیدوارم که خیر باشد.

او در مورد شانس قهرمانی تراکتور عنوان کرد: سخت است از الان در مورد آخر فصل صحبت کنیم به هر حال زمان زیادی مانده و اتفاقات زیادی هم ممکن است رخ بدهد. من هم زیاد به آخر فصل فکر نمی‌کنم، چون هنوز روز‌های مهمی را در ماه‌های آینده داریم که باید ببینیم چه می‌شود. لیگ ایران مدعیان زیادی دارد و چه پرسپولیس، استقلال، سپاهان و... رقبای بسیار مهمی برای ما هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45onj9