پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/18 09:41
مهرداد محمدی | یاسین سلیمانی | تیم ملی
کد خبر: 122324

مهرداد محمدی جانشین این پرسپولیسی شد | بدشانسی ستاره جذاب یحیی و پرسپولیس

پس از مصدومیت شدید یاسین سلمانی بازیکن محبوب جواد نکونام یعنی مهرداد محمدی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

نام مهرداد محمدی در لیست تیم ملی برای سفر به اردن نبود اما بعد از مصدومیت یاسین سلمانی کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفتند مهرداد محمدی را به جای او دعوت کنند. همان‌طور که می‌دانید مهرداد محمدی فصل را با مصدومیت شروع کرد اما در بازی با مس رفسنجان از ابتدا به میدان رفت و عملکرد نسبتا خوبی داشت. جالب اینکه برادر مهرداد محمدی یعنی میلاد هم به اردوی تیم ملی دعوت شده اما مسلماً هر دو نفر کار سختی برای جلب رضایت امیر قلعه نویی در پیش دارند به خصوص مهرداد محمدی که باید با بازیکنان سرحال و اسم و رسم داری رقابت کند.

به جرات می‌توان گفت اگر یاسین سلمانی مصدوم نشده بود خبری از حضور مهرداد محمدی در تیم ملی نبود. نام میلاد سرلک و یاسین سلمانی در لیست تیم ملی قرار داشت ولی هر دو نفر در بازی با گل گهر مصدوم شدند و در نهایت مهرداد محمدی به اردو دعوت شد.


با این اتفاقات و دعوت صالح حردانی سهمیه استقلال از پرسپولیس در تیم ملی بیشتر شد.البته پیش‌بینی می‌شود بعدها و با رفع مصدومیت نفراتی چون ترابی، امیری و سرلک باز هم سهمیه پرسپولیس بیشتر شود اما به هر حال فعلاً استقلال حسینی، چشمی،حردانی و محمدی را در اردوی تیم ملی دارد و باید دید آیا آنها می‌توانند در اردوی اردن رضایت کادر فنی تیم ملی را جلب کنند یا نه؟
مهرداد محمدی در ۵ بازی گذشته استقلال یک گل به ثمر رسانده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45omom